نمونه کمپین تبلیغاتی pdf

توصیه می کنم این مقاله را به عنوان یک Case Study در نظر بگیرید و حتماً مروری بر پیش نیازهای آن داشته باشید تا در ادامه مقالات آموزش های مربوط به کمپین تبلیغاتی مخصوصاً کمپین تبلیغاتی آنلای و سایر موارد مشابه به عنوان نمونه کمپین های ارزشمند استفاده کنیم.
در این مطلب به سراغ پیوست محرمانه کتاب انفجار با دست خالی رفتم و نمونه کمپین تبلیغاتی pdf ارائه شده برای یک کلینیک سلامتی را به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار دادم. البته طبیعی است که همه جزییات اجرایی یک کمپین باید به صورت حرفه ای, دقیق و مستقل مورد بررسی قرار بگیرد.

بخشی از پیوست محرمانه کتاب انفجار با دست خالی
نمونه طرح یک کمپین تبلیغاتی آنلاین به صورت گام به گام

مقدمه:

طرحی که در ادامه آن را مطالعه خواهید کرد یک نگاه ساده صورت گام به گام در فرآیند نگارش و اجرای یک کمپین تبلیغاتی آنلاین است. در صورتی که مهارت ها و تکنیک های 8 اصل انفجار بزرگ را که در فصل های قبل اشاره شد به طور کامل آموخته باشید اکنون وقت آن رسیده، که کمپین خود را طراحی و اجرا نمایید. پیوست محرمانه ذیل می تواند به شدت در جمع بندی موارد و نکات عملی طرح کمپین به شما یاری نماید. شایان ذکر است طرحی که در ادامه مطالعه خواهید کرد چکیده و برآیند نهایی تحقیقات بازار و کمپین کوچکتر می باشد و از نگارش محاسبات و گزینه های اضافی در آن پرهیز شده است.

موضوع نمونه کمپین تبلیغاتی : کلینیک لاغری

طرح کمپین پیش رو برای افزایش سودآوری مجموعه کلینیک لاغری و افزایش فروش و استفاده از خدمات مجازی و حضوری با اهداف زیر اجرایی می گردد:
– افزایش سهم بازار حضوری از 6٪ فعلی به 15٪
– برندینگ سازمان در بین مخاطبان هدف
– رونمایی از خدمات مجازی و تحت وب

خدمات کلینیک لاغری:

– کاهش وزن علمی بدون بازگشت وزن در حدود 3 ماه
– آب درمانی و خدمات لاغری موضعی با دستگاه
– بسته های نرم افزاری آموزشی و رژیم درمانی

نمونه کمپین تبلیغاتی pdf
نمونه کمپین تبلیغاتی

مخاطبان:

مطابق با آمار موجود و نتایج کمپین آزمایشی(کمپین کوچک قبلی) 74٪ از ورودی های حوزه لاغری خانم های 22 الی 45 سال می باشند و باید بیشترین تمرکز بر روی این گروه از مخاطبان باشد.( به دلیل تخصصی بودن تحلیل‌های بازار هر صنف و برای مفیدتر و خلاصه کردن طرح از ارائه تحلیل بازار لاغری و سلامت در این متن صرف نظر می کنیم اما شما با مراجعه به اصول فصل اول حتما تحلیل دقیقی از کسب و کار خود را قبل از انجام کمپین تهیه نمایید.)

ساختار ارتباطی:‌‌

سادگی برنامه کاهش وزن ، قابل لمس بودن و نمایان کردن نتایج برنامه برای خانم‌ها باید در طول کمپین لحاظ شود. در ساختار ارتباطی سه فاکتور مهم زیر در دستور کار قرار می گیرد:

پیام:

شعار اصلی: لاغری تضمینی در 3 ماه برای خانم‌ها با پکیج کلینیک لاغری
شعار صفحه فرود: رژيم لاغری خود را همین الان رایگان دریافت کنید!

رسانه:

وب سایت های مشخص شده در فضای وب ، پیک های تبلیغاتی و در صورت امکان تلویزیون.
توضیح: انتشار تبلیغات در مجلات ، رادیو و موارد مشابه در کمپین کوچک آزمایشی قبلی برای سوژه مورد نظر موثر ارزیابی نشده، به همین دلیل استثنا از دستور کار این کمپین خارج است.

زمان:

در این نمونه کمپین تبلیغاتی با تحلیل فعالیت رقبا و بررسی درگیری های والدین و به ويژه بانوان ماه های اردیبهشت ، مرداد و آذر برای تبلیغات زمان مناسبتری ارزیابی گردیده که با توجه به نزدیکی زمان نگارش تا اجرای طرح کمپین و نیز عدم وجود مناسبت های ملی و مذهبی مرداد ماه برای اجرای کمپین انتخاب گردید.

صفرتاصد کمپین تبلیغاتی:

دوره جامع طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی | همه مهارت های حیاتی کسب و کار

بودجه‌بندی:

با محاسبات صورت گرفته و بررسی عملکرد تبلیغاتی 18 ماه اخیر و نیز تخمین بودجه تبلیغاتی رقبا و حداقل هزینه برای ابزار مورد نیاز، عدد S در کمپین کلینیک لاغری 8 میلیون تومان محاسبه گردید. بیشترین سهم هزینه‌ها مربوط به تبلیغات در دیگر وب سایت‌ها می باشد
توضیح: در صورت اضافه کردن حداقل یک نوبت استفاده از کنداکتور تلویزیون به طرح اجرایی برنامه حداقل 4 میلیون تومان به هزینه های فوق اضافه می گردد. به همین دلیل برای صرفه جویی مالی در این نمونه کمپین تبلیغاتی فعلا از دستور کار خارج شد.

موارد اصلی نمونه کمپین تبلیغاتی:

شما تا اینجا بخش های اولیه نمونه طرح کمپین تبلیغاتی را مطالعه کردید که با اضافه شدن ستون اصلی طرح یعنی: فصل استراتژی و همچنین گام اجرایی طرح یعنی: برنامه روزشمار (کاشت, داشت, برداشت) نهایی و قابل اجرا می شود. برای دریافت نسخه کامل + چک لیست برگزاری کمپین می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

دانلود pdf کامل

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

کمپین به چه معناست ؟

چند هفته ای بود از کمپین تبلیغاتی, بایدها و نبایدهای آن در مقالات سایت ننوشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.