چگونه وب سایت برند ساز داشته باشیم؟!

آیا هزینه‌ای که برای راه اندازی سایت می‌کنیم مفیدتر است یا استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی آفلاین؟ آیا این سایت کمکی به بهبود ضریب نفوذ برند من خواهد کرد؟ آیا سایت می تواند ابزار مناسبی برای برندینگ باشد؟ و….

در واقع می‌توان گفت که وبسایت‌ها هزینه‌های خیلی پایینتری برای بررسی  شیوه‌ها و ایده‌های مختلف برندینگ را در خود دارند. به عنوان مثال اگر بخواهیم تغییری در تایپوگرافی، طراحی و رنگ‌بندی یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنیم،‌ در دنیای آفلاین هر تغییر نیازمند هزینه فراوانی برای تعویض عناصر چاپی مثل بنرهای تبلیغاتی و .. است اما در دنیای آنلاین، همه تغییرات با هزینه بسیار بسیار پایین‌تر انجام می‌شود.
مورد دوم این که وبسایت‌ها قابل اندازه‌گیر! ترین رسانه موجود هستند؛ ابزارهایی همچون Google Analytics به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم تاثیر یک کمپین تبلیغات یا تغییر در هویت یک برند را اندازه‌گیری کنیم. می‌توانیم رفتار کاربران را به دقت‌ بررسی کنیم و ببینیم که هر تغییر چه تاثیری برروی رفتار کاربرانمان گذاشته است. در برندسازی اینترنتی ما می‌توانیم چندین تغییر را به صورت همزمان انجام دهیم و همه آنها را به درستی اندازه‌گیری کنیم. حال این هم می‌تواند به فروش بیشتر آنلاین ما کمک کند،
به‌طور کلی کسب‌وکارهایی موفق‌تر هستند که ابتدا هرچیزی را قبل از نهایی کردن تحقیق وبررسی کنند و ما همیشه وبسایت‌ها را برای ایجاد کمپین‌های مختلف برای مباحث برندسازی و بازاریابی مثل متن‌ها و .. پیشنهاد می‌دهیم.

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

درس بزرگ از مدل تجاری گوگل و چرایی شکست یاهو

سوال مهم: یاهو که سال ها قطب اول جستجو و خدمات اینترنتی نظیر ایمیل بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.