گزارش مالی مغازه خوشحالی فروشی و چند خبر

مغازه خوشحالی فروشی با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست یکی از بهترین اتفاقات این سایت در سال 94 بود که البته در چند روز آخر سال با اختلال سراسری درگاه پی لاین کام ما را تلخ کرد. اما همین که اتفاق افتاد و شروع شد هم برای من دلچسب و خاطره انگیز بود. آنچه که در ادامه می خوانید قولی بود که در مورد شفافیت این مغازه داده بودم. ریز گزارش مالی و پرداختی های کمپین حمایت از کودکان بی سرپرست.

گزارش کلی – بیش از 150 خرید در 15 روز

اسفند 94 مغازه خوشحالی فروشی با 4 محصول مناسب شروع به کار کرد؛ استقبال از همان ساعات اولیه شگفت انگیز بود و تعداد بسیار زیادی تراکنش در 72 ساعت اول ثبت شد؛ علاوه بر خرید تعدادی از دوستان هم محصولات دیگری را برای ما ارسال کرده اند تا در مغازه قرار گیرد ولی متاسفانه در حین همین توسعه در روزهای پایانی اسفند سیستم درگاه پی لاین دچار اختلال سراسری شد و امکان پرداخت و خرید از مغازه به طور کامل قطع شد و عملاً فقط حدود 15 روز مغازه خوشحالی فروشی فعال بود. که در همین 15 روز بیش از 150 خرید در سیستم ثبت گردید.

چالش هزار تومان! – چرا بعضی ها انقدر دست و دل باز هستند؟!

بعد از 3 روز از رونمایی مغازه چالشی به نام با هزار تومان چیکار می شه کرد ما را به فکر برد. به طوری که بیش از 80% از خریدها با رقم 1000 تومان و بعضا با رقم فقط 100 تومان انجام می شد این یعنی با کسر کارمزد درگاه واسط عملاً این عزیزان فقط 97 تا تک تومن!! به کودکان بی سرپرست کمک می کردند! با ادامه این روند اسکریپت بهینه شد و واحد پول به 1 هزار تومان تغییر کرد. هرچند همچنان عمده خریدها عددی بین 1 تا 2 هزار تومان بود ولی باز خریدهای بیشتر نیز مشاهده می شد. نکته قابل توجه دیگر عزیزانی بودند که هر 4 محصول را خریداری می کردند و این نشان از میزان لطف این دوستان به کمپین بود. با این روند و با توجه به قطعی سیستم پرداخت بعد از 15 روز در نهایت حدود 2 میلیون ریال در صندوق مغازه خوشحالی فروشی ثبت گردید که قطعا با توجه به نمودار رشد خرید و اضافه شدن محصولات جدیدتر در صورت عدم قطعی سرویس پی لاین این عدد به بیش از 10 میلیون ریال تا پایان فروردین می رسید.

انتخاب خیریه گلستان علی

برای انتخاب یک خیریه مطمئن چندین گروه و تشکل مختلف را بررسی کردیم و در نهایت با توجه به سبقه ؛ اهداف و جامعه هدف خیریه گلستان علی که از سال ۱۳۸۳ به جهت نگهداری از فرزندان بی سرپرست با مجوز سازمان محترم بهزیستی و تشکیل یک مرکز نگهداری آغاز به کار کرده است انتخاب گردید. و کل سود حاصل از فروش محصولات در مغازه خوشحالی فروشی با توجه به اسناد زیر به حساب این موسسه واریز گردید.

01-happy

 

02-happy

 

03-happy

 

به زودی باز هم خوشحالی خواهیم فروخت

تردید نکنید که به زودی با اصلاح برنامه نویسی های مربوط به درگاه پرداخت آنلاین مجددا مغازه خوشحالی فروشی را با محصولات جدیدتر فعال خواهیم کرد البته به شرط اینکه شما خریداران هم وقتی که خرید می کنید فراموش نکنید که قیمت یک فلافل با نوشابه! حداقل 5 هزار تومان است!

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

گزارش همایش موسا مارکتینگ 2017, هفته آینده تکرار می شود!

فرض کنید یک مهندس ماهانه حداکثر می تواند ۱۰ پروژه را اجرا کند. بنابرین درآمد او …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.