5 گام برای اینکه بتوانیم ایده پردازی کنیم – فیلم چگونه ایده پرداز شویم؟

ایده پردازی چیست؟ چگونه ایده پردازی کنیم؟ روشهای خلاقیت چیست؟ تکنیک های ایده پردازی تا چه اندازه اثربخش هستند؟ چگونه ایده پرداز شویم؟ و… سوال هایی است که همیشه ذهن دانشجویان من را به خود درگیر کرده و مکرراً درباره روش های ایده پردازی در کسب و کار از من سوال می شود.

درباره تکنیک های مورد نیاز برای اینکه آدم خلاقی باشیم و بتوانیم ایده های متفاوت و جذابی را خلق کنیم کتاب ها و مقالات بسیاری نوشته شده است اما امروز در این فیلم کوتاه که بخشی از وبینار آموزش کمپین تبلیغاتی است به 5 قدم کاملاً اجرایی اشاره کرده ام که خودم این روش ها را به صورت کامل چندین بار تست و اجرا کرده ام و پس از اینکه توانستم از آن نتیجه بگیرم به صورت یک دستورالعمل آن را در این آموزش ارائه کرده ام.
با همه این توضیحات باید این نکته را هم بگویم که اگر مسیر را نمی‌دانید و ابهامات زیادی دارید و احتمالاً نمی‌دانید که می‌خواهید چه چیزی تولید یا خلق کنید.زیاد نگران نباشید به ذهن خود کمی فرصت دهید. تویع نداشته باشید که یک ساعته و یک روزه ایده نابی را خلق کنید پس کمی به ذهن خود زمان بدهید و به جای آن شرایط اطرافتان را بهبود دهید.نمونه های خلاقانه را حتماً ببینید, مطالعه و جست‌وجو کنید و در مورد نمونه های مشابه داخلی و خارجی در کسب وکار خود دقیق شوید, چرت زدن، پیاده روی، گوش دادن به موسیقی و بازی با کودکان. همه ی این فعالیت ها چارچوب رسمی تولید ایده را می شکند. ذهن شما نیاز به استراحت دارد این‌ موارد ذهن شما را آماده می‌کند تا جرقه یک فکر تازه در ذهن شما شکل بگیرد.

ویدیو چگونه ایده پرداز شویم ؟

ویدیو کاملتر این آموزش را از لینک زیر رایگان دانلود کنید:

ویدیو از طراحی تا اجرای کمپین تبلیغاتی

حرف آخر: لطفا خودتان را باور کنید

باور داشته باشید که شما آدم خلاقی هستید و می توانید ایده های جدید خلق کنید. تقویت مثبت به شما کمک می کند که بهتر عمل کنید. و زمانی که تلاش نمی کند اغلب در آن ایده های جدید جرقه زده می شود.

اگر راه های دیگری را می شناسیددر بخش نظرات شما بگویید؟ چگونه ایده پرداز شویم؟

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

کمپین به چه معناست ؟

چند هفته ای بود از کمپین تبلیغاتی, بایدها و نبایدهای آن در مقالات سایت ننوشته …

2 نظر

  1. از شما ممنونم که با مطالب مفید به بالا رفتن دانش جامعه کمک می کنید

  2. سلام خدمت شما
    مطالبتان و سایتتان عالی هستند .
    موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.