4 توصیه برای کار در منزل, گام های کسب درآمد در منزل

یکی از محبوبترین وبینارهای ما در سال 95 وبینار 8 راه خلاقانه کسب درآمد در منزل بود وقتی این سوژه را طراحی و ایده پردازی کردم قصد داشتم ایده هایی را مطرح کنم تا کاربران بتوانند هرچه سریعتر با دستورالعمل ها و تجربیات مطرح شده در این وبینار کسب و کار خود بسازند. مهمترین هدف ما در شروع کار هر استارتاپ تلاش برای برای اقدام به عمل است, عاملی که شاید آفت بسیاری از کاربران باشد کاربرانی با ده ها ایده و فکر و هدف که هرگز شروع نمی کنند.
Philla Duke یکی از مشاوران برجسته استارتاپ ها می گوید: مردم زمانی که می شنوند من در منزل کار می کنم 2 تیپ واکنش نشان می دهند: گروهی آه می کشند و می گویند: شما واقعا خوش شانسید که چنین موقعیتی دارید و گروه دوم هم می گویند: من هرگز نمی توانم در منزل کار کنم زیرا مطمئنم که نمی توانم کاری را در منزل به پایان برسانم.

1- زمان دشمن اول شماست

اساساً برای خود کار کردن یک دشمن دارد آن هم “زمان” است؛ از هر ساعتی که شروع به کار می کنید آن را برای خود فیکس کنید. اما اساساً اگر کار را زود شروع کنید می توانید زود هم تمام کنید. سحرخیزی کلید موفقیت است، اکثر استارتاپ های موفق سحرخیز هستند و قبل از 6 صبح شروع به کار می کنند.البته جدای از فشار کاری و زمانبندی مناسب باید زمانبندی دقیقی هم برای استراحت و انجام حرکات کششی پیش بینی کنید.

اگر می خواهید یک کسب و کار متفاوت در منزل داشته باشید حتماً این ویدیو را به دقت ببینید:

کسب درآمد در منزل با ۸ راه حل خلاقانه | فیلم وبینار

2- همین لباس زیباست نشان موفقیت!

بزارید حرف آخر را اول بزنیم: با لباس راحتی پشت کامپیوتر نمی توانید کار کنید! این کار مغزتان را متوجه این امر می کند که شما در حال کار هستید. اعتماد به نفس و کیفیت شما در کار قطعاً با وضعیت ظاهری شما ارتباط مستقیم دارد پس همان اول صبح لباس مناسب برای کار بپوشید!

3- در منزل یک روح باشید!

سعی کنید هم خودتان و هم اعضای خانواده توجیه باشند که شما در خانه نیستید! برای اینکار می توانید اتاق یا فضایی که اعضای خانواده کمتر در آن رفت و آمد می کنند را برای کار انتخاب کنید. میز کارتان به سبکی بچینید که از فایل بایگانی تا کتابخانه و هر چیز دیگری که به آن نیاز دارید در دسترس شما باشد. شاید اگر یک هندزفری هم در گوش داشته باشید شما را از دنیای بیرون خارج کند!

 

4- اگر کار نمی کنید لطفاً محل را ترک کنید

نکته ی بسیار مهم برای کار در منزل این است که هرگز کارهای غیر مرتبط با کار و جانبی مانند وبگردی؛ تلگرام؛ چت با دوستان یا حتی پرداخت های آنلاین را در زمان و مکانی که برای کار پیش بینی کرده اید انجام ندهید. از آن نقطه خارج شوید و در مکان و زمان دیگری به کارهای شخصی یا تفریحی خود برسید.

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

پر رونقترین کارها در سال جدید چیست؟!

در اين مطلب قصد دارم به معرفي مشاغل و حرفه های پر سودی بپردازم كه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.