روز اول: دست به کار شوید

در سری آموزش های 13 روز تا موفقیت قصد داریم تا در قالب پادکست های سریالی از صفر تا صد همه مهارت های مورد نیاز یک کسب و کار به همراه ایده های بسیار جدید برای استارتاپ ها را با محوریت کتاب انفجار با دست خالی ارائه کنیم. توصیه می کنم دقیقاً مطابق آموزش, روزهای سریال را طبق جدول زمانی پیش بینی شده جلو بروید و از پرش بین روزها و فصل ها جداً پرهیز کنید. ترتیب مهارت های آموزش داده شده در مجموعه “13 روز تا موفقیت” حاصل سالها تجربه است پس با ما در این سری از آموزش های سایت عماد گوگانی همراه شوید.

روز اول: دست به کار شوید

خب به روز اول رسیدیم به روزی که باید واقعاً تصمیم بگیریم که می خواهیم؛ تصمیم بگیریم که شروع کنیم و هیچ چیزی مانع اقدام به عمل ما نشود.اکثر قسمت های این آموزش در 2 بخش “ایده ها, راهنمایی ها” و “کتاب صوتی انفجار با دست خالی” ارائه می شود. شاید بی راه نباشد اگر بگویم امروز مهمترین روز در برنامه 13 روز تا موفقیت است.  پس بسم الله…

بخش1: ایده ها

دانلود بخش اول – 13 روز تا موفقیت چیست؟ + ایده روز اول

بخش2: 8 اصل موفقیت کسب و کار های نوپا به روش کمپین تبلیغاتی آنلاین

دانلود بخش دوم – راهنمای استفاده از کتاب انفجار با دست خالی

 

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز دهم: در واقعیت هم فریاد بزنید+3 ایده غیر وب

پسرک جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت: فردا به كنار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.