روز دهم: در واقعیت هم فریاد بزنید+3 ایده غیر وب

پسرک جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت: فردا به كنار نهر بیا تا ‌راز بزرگ موفقیت را به تو بگویم.

صبح فردا مرد جوان مشتاقانه به كنار نهر آب رفت. سقراط از او خواست كه دنبالش به راه بیفتد. جوان نیز با او به راه افتاد. به لبه رودخانه رسیدند و ‌به آب پریدند و آنقدر پیش رفتند تا آب به زیر گردن آنها رسید. به ناگاه سقراط مرد جوان را گرفت و زیر آب فرو برد. جوان نومیدانه تلاش كرد خود را رها كند، امّا سقراط آنقدر ‌قوی بود كه او را نگه دارد. مرد جوان آنقدر زیر آب ماند كه رنگش به كبودی گرایید و بالاخره توانست خود را ‌از دست سقراط راها کند.

‌همین كه به روی آب آمد، اولین كاری كه كرد این بود كه نفسی بسیار عمیقی كشید. سقراط از او پرسید “زیر آب چه چیز را بیش از همه مشتاق بودی؟” پسر جوان گفت، “هوا.” ‌سقراط گفت: “هر زمان كه به همین میزان كه اشتیاق هوا را داشتی موفقیت را هم مشتاق بودی، ‌تلاش خواهی كرد كه آن را به دست بیاوری؛ موفقیت راز دیگری ندارد.

به همین سرعت 10 روز گذشت و به روزهای پایانی از سریال آموزشی 13 روز تا موفقیت نزدیک می شویم؛مهمترین هدفی که در این دوره دنبال کردیم ارائه ایده های جدید و ارزشمند استارتاپی در کنار راه های رسیدن به موفقیت برای کسب و کارهای آنلاین بود.

آنچه‌ در روز نهم گذشت…

در روز نهم سراغ کتاب انفجار با دست خالی نرفتیم و به جای آن بخشی از یک کارگاه آموزشی را با موضوع مهمترین عوامل موفقیت را ارائه کردیم, 5 ویژگی یک استارتاپ موفق را بررسی کردیم و در نهایت مهمترین عامل موفقیت استارتاپ ها را مورد بررسی قرار دادیم.

بخش 1: 3 ایده غیر وب اما مهیج!

دانلود بخش اول

بخش2: برای موفقیت کمپین تبلیغاتی خود در واقعیت هم فریاد بزنید!

دانلود بخش دوم- کمپین تبلیغاتی

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز نهم: 10 سال تجربه

#13 روز تا موفقیت  یک ویژه برنامه شنیداری است که هر روز در قالب پادکست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.