روز یازدهم: استارتاپ ما بوی برنده شدن می دهد!

‌هرقدر لازم است به خودتان یادآوری کنید شما برای  موفقیت و رضایتمندی تلاش می کنید. وقتی از نظر احساسی درگیر می‌شوید، این ریسک وجود دارد که تصمیمی بگیرید و بعدها در ادامه‌ی راه پشیمان شوید. برای برنده شدن  به شایعه‌پراکنی، بدگویی، حقه‌بازی، و سایر شگردها نیازی نیست. اگر نگاه‌تان به هدف باشد، می‌توانید رویکردی استراتژیک برای کنار آمدن با مشکلات در پیش بگیرید و آن را ادامه دهید.

همیشه یک تلاش, یک بازی مجموع-صفر نیست. کارها را طوری به پایان برسانید که همه احساس کنند برنده شده اند. به جای این‌که سعی کنید یک هماورد را شکست دهید، این وقت و انرژی را صرف فکر کردن به این کنید که چه‌طور هرکدام می‌توانید به خواسته‌های‌ بزرگتری برسید.

‌امروز یازدهمین قسمت از برنامه #13 روز تا موفقیت در سایت عماد گوگانی است و استثناً امروز قصد نداریم بر روی ایده ها و یا کتاب تمرکز کنیم امروز می خواهیم بر روی خودمان متمرکز باشیم و درک کنیم که همه چیز از خود وجود ماست. از خواستن ما و از تلاش ما…

آنچه‌ در روز دهم گذشت…

در روز دهم و تنها روز صحبت های غیر اینترنتی به سراغ مهارت های مورد نیاز برای سایر فضاهای کاری شدیم؛ بازاریابی حضوری ؛ بازاریابی تلفنی؛ نحوه شرکت در نمایشگاه ها و… برخی از مواردی بود که در فصل در واقعیت هم فریاد بزنید به آن پرداختیم.

بوی برنده شدن

دانلود بخش اول

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز نهم: 10 سال تجربه

#13 روز تا موفقیت  یک ویژه برنامه شنیداری است که هر روز در قالب پادکست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.