روز آخر: محرمانه

من عماد گوگانی هستم؛ در دهه ۸۰ گروه فناوری اطلاعات آی بک را با سرمایه ۱۲٫۵۰۰ تومانی راه اندازی کردم! و ۲ سال بعد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از اولین سیستم مدیریت محتوای تمام فلش ایرانی به اسم آرشان رونمایی کردیم. هیجان آن روزها خارج از وصف بود. سال بعد نسخه arshan pro به بازار عرضه و در نهایت مجموعه محصولات با ارائه bersam و ariaban تکمیل تر شده اند. تا اینکه در دهه ۹۰ حساسیت وب مارکتینگ من را به این سمت سوق داد و تلاش کردم قبل و بعد از طراحی وب سایت برای مشتریان خود چارچوب های بازاریابی آنلاین و کسب درآمد را شفافتر ترسیم و برنامه ریزی کنم.

و در نهایت مجموعه این تجربیات در اولین کتاب تخصصی کمپین تبلیغاتی آنلاین با نام انفجار با دست خالی برای کلیه کسب و کارهای نوپا منتشر شد و امروز خوشحالم که آخرین بخش از این کتاب را در قالب پادکست های آموزشی در اختیار شما قرار می دهم و امیدوارم هرچه زودتر خبرهای خوبی را از کسب و کار شما بشنوم.

برای روز پایانی قصد دارم پیوست محرمانه کتاب انفجار با دست خالی را به همراه کل ویدیو جلسه اول دوره طراحی کمپین تبلیغاتی را ارائه کنم و امیدوارم بعد از این 13 روز دست از کار نکشید و با پشتکار و تلاش به راه خود ادامه دهید.

تمام آموزش ها و ایده های ارائه شده تا امروز را می توانید با برچسب  #13 روز تا موفقیت در سایت عماد گوگانی دنبال کنید.

آنچه در این 12 روز گدشت…

بیش از 10 ایده را در این 12 روز با شما به اشتراک گذاشتم؛ تمام فصل های کتاب انفجار با دست خالی را قدم به قدم با هم گوش کردیم و اصول حیاتی یک کسب و کار را یاد گرفتیم. تلاش کردیم فضای آموزش را متقاوت کنیم و 12 روز با انرژی و انگیزه در کنار هم باشیم.

بخش اول: قبل از شنیدن پیوست محرمانه حتماً این ویدیو را ببیند:

 

 

بخش دوم: پیوست محرمانه

دانلود پیوست محرمانه

 

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز نهم: 10 سال تجربه

#13 روز تا موفقیت  یک ویژه برنامه شنیداری است که هر روز در قالب پادکست …

یک نظر

  1. سلام فایل دانلودی این فیلمو نگذاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.