نمونه کمپین تبلیغاتی اجرا شده (فیلم)

چند وقتی بود که نمونه طرح های خلاقانه را با هم مرور نکرده بودیم؛ اینبار برخلاف پست های قبلی در حوزه خلاقیت به جای تصاویر و پوسترهای خلاقانه 2 نمونه کمپین تبلیغاتی اجرا شده ویدیویی را با هم بررسی می کنیم. هدف اصلی من از مطالبی با موضوع خلاقیت بیشتر تمرکز بر ضمیر ناخودآگاه شماست تا رفته رفته بتوانید خودتان هم سوژه های مبتکرانه ای را ایجاد کنید.

نمونه کمپین تبلیغاتی اجرا شده برای گوگل

گوگل عمدتاً به دنبال سادگی است. و همیشه روایت های ساده ایی را برای معرفی امکانات یا محصولات جدید خود در پیش می گیرد. در این ویدیو نیز روایتی ساده را می بینیم که کاملاً کاربر را با خود همراه می کند و بدون هیچ داده و رقم تجاری شما را به استفاده از این امکانات تشویق می کند. با هم این ویدیو و نمونه کمپین تبلیغاتی اجرا شده روان و صمیمیی را ببینیم

نمونه خلاقانه یک تیزر تبلیغاتی برای شرکت سیتروئن

تیزری خلاقانه با نگاهی متفاوت برای شرکت خودرو سازی سیتروئن که بر کم مصرف بودن ماشین های خود تاکید دارد و شما را تا انتها با خود همراه می کند, عمدتاً شرکت های خودروسازی برخلاف بازار ایران در ساخت کمپین های تبلیغاتی هدفمند بسیار هوشمند و قدرتمند هستند.

 

برای طراحی یک کمپین تبلیغاتی از کجا شروع کنم؟

اگر دوست دارید برای کمپانی یا مجموعه خود یک کمپین تبلیغاتی علمی و 100% اجرایی را طراحی کنید و یا اینکه یک آژانس تبلیغاتی هستید و هنوز نتوانسته اید که یک برنامه جامع بازاریابی برای مشتریان خود بنویسید توصیه می کنم تنها دوره تخصصی طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی را ببینید. و  فیلم جلسه اول و مهم این دوره را 100% رایگان دانلود نمایید:

دوره جامع طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی | همه مهارت های حیاتی کسب و کار

 

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

کمپین به چه معناست ؟

چند هفته ای بود از کمپین تبلیغاتی, بایدها و نبایدهای آن در مقالات سایت ننوشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.