30 سال آینده چه خواهد شد؟ این پیشگویی را جدی بگیرید!

امروز برای نوشتن یک مقاله آموزشی بازاریابی یا طراحی سایت دست به قلم نشدم؛ بلکه می خواهم مثل آقای نیکلاس از آینده پیشگویی کنم! چه کسی 30 سال قبل فکر می کرد امروز یک ابزار کوچک تمام لمسی با این شکل و قیافه به اندازه یک انباری پر از وسیله های مختلف کارهای روزمره ما را انجام دهد؟ واقعا دوست ندارید حدس بزنید 30 سال آینده, ما از دیدن چه اتفاقاتی شگفت زده و شاید حسرت زده! خواهیم شد؟

نوسترآداموس زمان خود باشیم!!

یادش بخیر در زمان نوجوانی سریالی را از تلویزیون نشان می داد که یک گربه برای قهرمان داستان روزنامه فردا را می آورد! و اون هر قسمت برای جلوگیری از یک حادثه دست به کار می شد! خیلی لذت بخش بود اگر برای ما هم روزنامه های فردا را می آوردند البته بعید می دانم ما مثل قهرمان داستان به دنبال نجات جان دیگران می رفتیم!!! و احتمالا همه جلوی در سازمان بورس صف وایمیستادیم!!! اما اگر از 30 سال آینده می دانستیم چه؟

future-shadow-510

بلعیدن زبان انگلیسی در یک دقیقه!

می خواهم این مقاله تبدیل به یک سندتاریخی از حرف های امروز باشد. به نظرم بهترین پیش بینی که می شود  از آینده داشته باشیم پیشگویی نیکلاس نگروپنته است که در یکی از سخنرانی های خود گفت: “این یک پیش بینی هستش، چون ۳۰ سال خواهد گذشت، من اینجا نخواهم بود. ولی یکی از شگفتی ها درباره آموزش خواندن هست، این همه اطلاعات مصرف می کنیم که از جلوی چشم ما رد میشه. پیش بینی من اینه که ما اطلاعات را خواهیم بلعید. یه قرص میخوری و انگلیسی بلدی! و نحوه انجامش از راه گردش خونه. وقتی به گردش خون برسه، در تمام بدن پخش میشه و به مغز میرسه، و وقتی متوجه میشه به مغز رسیده در قسمتهای مختلف مغز، در بخش مناسب قرار میگیره. بله پیش بینی من بلعیدن اطلاعاته!”

پیش بینی نیکلاس را باید جدی گرفت چون او 30 سال قبل هم امروز را درست پیش بینی کرده بود! اما واقعا تصورش را بکنید ساعت ها زمان برای یادگیری 30 سال دیگر تبدیل به یک قرص شود, حتی من فکر می کنم تبدیل به یک ماژول خواهد شد! یعنی اینکه 30 سال بعد شما می روید به یک کلینیک آموزش زبان انگلیسی و آنها بر روی مغز شما ماژول زبان انگیسی را نصب خواهند کرد!!!

وای که اگر اون روز من زنده باشم چقدر به خاطر شب بیداری های موقع امتحان به خودم فحش خواهم داد!!!

اگر شما هم پیش گویی دارید در ادامه همین مقاله پیشگویی خود را با دیگران در میان بگذارید…

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

گزارش همایش موسا مارکتینگ 2017, هفته آینده تکرار می شود!

فرض کنید یک مهندس ماهانه حداکثر می تواند ۱۰ پروژه را اجرا کند. بنابرین درآمد او …

یک نظر

  1. واقعا جالب میشه که با خوردن یه قرص انگلیسی رو یاد بگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.