تعریف کمپین تبلیغاتی

در کشورهای توسعه یافته، مفهوم کمپین (یا کمپین تبلیغاتی ) کاملا قابل درک و شناخته شده است. زیرا مردم بارها عنوان کمپین را در برنامه‌ریزی‌های مختلف نظیر کمپین هایی برای خروج از بحرانهای اقتصادی  و یا کمپینهای تبلیغاتی احزاب برای انتخابات را شنیده اند.”کمپین اشغال وال استریت” و یا “کمپین سطل آب یخ”  از نمونه کمپین های مشهور غیر تجاری دنیا در چندسال اخیر بوده اند. به عبارتی می توان کمپین را یک “فعالیت فراگیر هدفمند” تعریف کرد، که در یک بازه زمانی مشخص اجرایی می گردد. در بازار تجارت نیز کمپین همین تعریف را برای رسیدن به سود بالاتر و برندینگ محصولات دنبال می کند، “کمپین اعجوبه های ایرانی در وب سایت آپارات” یکی از همین نمونه کمپین های موفق داخلی در سال 93 بود.

لزوم استفاده از کمپین در تبلیغات
فاتح اسپانیایی هرناندو کورتز در سال 1519، برای این که به فکر عقب نشینی نیفتد، بعد از رسیدن به مکزیک تمام کشتی هایش را آتش زد! و با جسارت مکزیک را فتح کرد. بدون شک در بازاری که همه صنایع قدیمی به بهانه رکود اقتصادی و فشار هزینه های جاری از برنامه ریزی های هدفمند غفلت کرده و جسارت حضور در فعالیت های جدید را ندارند بهترین فرصت برای کسب و کارهای نوپا است تا با ایجاد یک سناریوی موفق سهم قابل توجهیی از بازار را در اختیار خود داشته باشند. در اصل کتاب انفجار با دست خالی قصد دارد با ارائه یک دستورالعمل گام به گام و با استفاده از پتانسیل های وب شما را در اجرای موفق یک کمپین تبلیغاتی آنلاین همراهی نماید.

اگر دوست دارید یک کمپین را از صفر تا صد خودتان اجرا کنید:

دوره جامع طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی | همه مهارت های حیاتی کسب و کار

اگر دوست دارید ما برای شما یک کمپین موفق طراحی کنیم:

من و همکارانم در چند سال اخیر به صورت تخصصی در حوزه کمپین های تبلیغاتی, دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش اینترنتی خدمات ویژه ای را برای صاحبات کسب و کار ارئه کرده ایم؛ در کنار آموزش های ارائه شده در این سایت و سایر سایت ها پیرامون الگوهای و مراحل طراحی یک کمپین تبلیغاتی ما همواره تلاش می کنیم تا بهترین و اثربخش ترین کمپین تبلیغاتی را برای استارتاپ ها طراحی و اجرا کنیم؛ آموزش حین اجرا؛ ساخت و طراحی کلیه ابزارهای فنی و اجرای دقیق از ویژگی های کمپین های تیم ما است. برای شروع کافیست همین امروز به ما ایمیل بزنید پرسشنامه های اولیه را تکمیل کنید و در جلسات مشاوره رایگان شرکت کنید.

کمپین تبلیغاتی و چند لینک مفید:

اگر ایده خود را پیدا کرده اید ؛ بوم کسب و کار خود را ترسیم کرده و به درک اولیه ای از مفوم کمپین رسیده اید وقت آن شده که دست به کار شوید. زمان را از دست ندهید و وارد بازار شوید برای ورود به عرصه بازاریابی و تبلیغات یک ویدیو فوق العاده از جلسه اول دوره کمپین تبلیغاتی را به رایگان در سایت منتشر کرده این که شما می توانید از اینجا این ویدیو را دانلود یا تماشا کنید: فیلم طراحی کمپین تبلیغاتی

علاوه بر مقاله فوق در نوشته های ذیل نیز به بررسی ابعاد یک کمپین تبلیغاتی پرداختیم:

کمپین تبلیغاتی – پرده اول

کمپین تبلیغاتی – پرده دوم

دغدغه های کارفرما در کمپین

 

 

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

فیلم: فتوشاپ زنده! ایده ویروسی جالب از کمپین تبلیغاتی Adobe

در ویدیوی ویروسی زیر ایده جالب شرکت Adobe را می بینید که به صورت زنده و …

9 نظر

  1. سلام و درود؛
    لطفا در مورد کمپین بیشتر بنویسید.

  2. ممنون از مطالب عالیتون موفق باشید

  3. اگر امکان داره مسائل مربوط به کمپین هم مطرح کنید

  4. با توضیحاتتون تمام ابهاماتم برطرف شد ممنونم

  5. ممنون از سایت بسیار خوبتون

  6. ممنون اگه میشه بیشتر در مورد کمپین مطلب بزارید

  7. خیلی خوبه فقط در مورد لینک پی بی ان هم بنویسید

  8. ممنن بابت اطلاع رسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.