بازاریابی اینترنتی و کسب درامد

روی صحبتم در این مقاله با افرادی است که صاحب یک کسب و کار نیستند و یا به صورت کلی ایده ای برای شروع ندارند, پس بیایید در این مقاله به ایده هایی در بازاریابی اینترنتی و کسب درامد اشاره کنیم که شامل راهکارهایی برای کسب درآمد باشد.

بازاریابی اینترنتی و کسب درامد سوژه جذاب این سالهای تازه واردان وب فارسی است سوالی که در ایمیل ها بسیار از من پرسیده می شود چگونه می توانم به سرعت از طریق اینترنت کسب درآمد کنم؟ هیچگونه! تعارف که نداریم!! هیچ وقت نمی توانید در فضای وب و نه در فضای غیر وب یک شبه بدون هیچ تخصص و پشتوانه ای پولدار شوید. پس با این ذهنیت با من همراه شوید با انواع راه حل های کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی که با پشتکار و تلاش می تواند راهکاری مناسب برای تازه کارها باشد:

 

1- پایگاه وب برای برندهای غیر وب باشید!

شاید بهترین و اصولی ترین تکنیک می تواند تبدیل نسخه های غیر وب و ایجاد بخش بازاریابی اینترتی برای این برندها باشد. برای اینکار باید ابتدا برندهای محبوب در ارائه انواع محصولات و خدمات را شناسایی کنید بعد از این لیست آنهایی که در فضای وب و دیجیتال مارکتینگ حضور پر رنگی ندارند را شناسایی کنید. توجه داشته باشید که در نهایت شما باید به لیستی از برندهای محبوب برسید که کاربران آن را در وب جستجو می کنند اما در نهایت به نتیجه مطلوبی نمی رسند یا نیاز اساسی آنها برطرف نمی شود.

حالا باید وبسایتی تخصصی یا نیمه تخصصی برای بازاریابی اینترنتی این برندها ایجاد کنید, بر روی مهارت های سئو کار کنید و تلاش کنید بیشترین حجم از جستجو را داشته باشید. حالا سوال اینجاست که چگونه باید خدمات یا محصولاتی که برای شما نیست را به دیگران ارائه کنید؟! برای این کار مدل های تجاری متفاوتی وجود دارد که باید خودتان در بوم کسب و کار پیش بینی کنید, مثلا می توانید برای شروع به رایگان اطلاعات تماس برند اصلی را در سایت خود قراردهید طوری که حجم تماس های روزانه را احساس کند سپس هنگامی که به حد قابل قبولی از محبوبیت رسیدید می توانید اطلاعات تماس را مخفی کنید و بر اساس پلن تجاری خود شروع به کسب درآمد کنید مثلاً سایت را با قیمت مناسبی واگذار کنید؛ محصولات را درصدی کنید و یا حتی از برند اصلی هزینه شارژ سالیانه دریافت کنید و…

 

بازاریابی اینترنتی و کسب درامد

 

2- بازاریابی اینترنتی و کسب درامد از تلگرام

درباره کسب درآمد از تلگرام سخن بسیار گفته ایم و حتی محصولات و وبینارهایی در این زمینه را نیز ارائه کرده ایم, ایده های فوق العاده در بازاریابی با تلگرام که برای اولین بار گفته شد, ناگفته هایی از کانال هایی با اعضای میلیونی, روش های عملی برای اینکه در کمتر از ۲ ماه به درآمد مناسبی برسید, بات, استیکر, مهندسی هشتگ و تمام ترفندهای کلیدی در شبکه های اجتماعی, چگونگی ساخت کانال و صفحات پر مخاطب؛ ۱۰۰% عملی, ۱۰ ایده برای اینکه همین امروز کسب و کار خود را شروع کنید و بسیاری ناگفته های دیگر که می توانید در فیلم جامع روش های تضمینی کسب درآمد با تلگرام و اینستاگرام ببینید.

3- دراپ شیپینگ بازان!

کافیست در گوگل جستجو کنید “دراپ شیپینگ چیست؟” سایت ما و بسیاری سایت های دیگر را خواهید یافت که مفصلاً در این زمینه توضیحاتی ارائه کرده اند همانطور که در مقاله اختصاصی دراپ شیپینگ هم به آن اشاره کردیم به صورت کلی دراپ شیپینگ را می توان اینگونه تعریف کرد: توزیع مستقیم یا همان drop shipping نوعی سبک و روش در تامین کالاست که در آن خرده فروشان جنس را در انبار نگه نمی دارند و در عوض بعد از ثبت و خرید یک سفارش در سایت؛ جزئیات مربوط به آن سفارش را به تولید کننده اصلی و یا یک عمده فروش(صاحب انبار) فرستاده و سپس آن تامین کننده کالای موردنظر را به طور مستقیم برای مشتری ارسال می کند.
تعریف فوق دقیقاً نقطه عکس “توزیع مستقیم” یا will-call است که در آن مشتری کالای خود را به طور مستقیم از یک فروشنده یا فروشگاه تحویل می گیرد و نه از طریق یک فروشگاه واسط.

انشاالله در مقاله های بعدی به راهکارهای بیشتری در زمینه بازاریابی اینترنتی و کسب درامد اشاره می کنیم…

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

فیلم: فتوشاپ زنده! ایده ویروسی جالب از کمپین تبلیغاتی Adobe

در ویدیوی ویروسی زیر ایده جالب شرکت Adobe را می بینید که به صورت زنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.