کسب درآمد از تلگرام به روش میلیونرهای تلگرامی!!

مدیر یکی از کانال های تلگرامی فارسی ماهیانه بیش از 30 میلیون تومان درآمد دارد. یک فروشگاه مجازی پوشاک زنانه فقط از درگاه شبکه های مجازی و به ویژه تلگرام هفته ایی بیش از 3 میلیون تومان فروش دارد. روزانه بیش از ۱۰ میلیارد پیام در تلگرام رد و بدل می‌شود! اپلیکیشن های پیام رسان تا پایان سال 2015 جای شبکه های تخصصی اجتماعی را خواهند گرفت! آیا شما تلگرامتان را بیشتر چک می کنید یا ایمیلتان را؟! تعداد کاربران ایرانی اپلیکیشن تلگرام بین 15 تا 20 میلیون نفر تا امروز پیش بینی می شود. همه اینها کافیست تا به اهمیت بازاریابی در تلگرام پی ببریم.

در این مقاله قصد دارم تا یکی از روش های ساده کسب درآمد ازتلگرام را که برگرفته از کتاب “8 ترفند بازاریابی در تلگرام” است را با شما به اشتراک بگذارم. اگر هنوز این کتاب رایگان را دریافت نکرده اید می توانید از فرم زیر و فقط با ارائه ایمیل خود هم اکنون pdf کل کتاب را به رایگان در ایمیل خود دریافت نمایید.

کتاب رایگان 8 ترفندبازاریابی در تلگرام را از دست ندهید:

 

چگونه فقط با تلگرام و بدون هیچ هزینه ایی 500 هزارتومان در هفته درآمد کسب کنم؟!

راه های بسیار متفاوتی برای کسب درآمد از طریق تلگرام وجود دارد که من در این مقاله به یکی از روش های آسان و کاربردی اشاره می کنم. آیا فکر می کنید می توان در هفته دو کلاس آنلاین تحت تلگرام برگزار کرد و از هر شرکت کننده 10 هزار تومان هزینه دریافت کنید؟! می شود یا نمی شود؟! بله که می شود, یعنی قطعا می شود. چند نفر از دوستان و مشتریان من به همین آسانی در حال برگزاری این کلاس های آنلاین هستند. آموزش مجازی آنلاین با کاهش هزینه , زمان و بدون نیاز به رفت و آمد یک پدیده محبوب در سال های اخیر است که همیشه ابزار اجرای آن پیچیده یا گران بود ولی امروز با استفاده از گروه ها در تلگرام این امکان به آسانی و بالاترین کیفیت قابل انجام است.

کلاس آنلاین! – رازهای گروه

یکی از مشتریان من که در حوزه روانشاسی و آموزش کودک پروری فعالیت می کند یکی از روش های سودآوری مجموعه خود را در برگزاری کلاس های آنلابن پیش بینی کرده است. اما چگونه؟ اولا فقط لازم نیست که به فکر برگزاری کلاس باشید بلکه با کمی خلاقیت سعی کنید سناریو مناسب با کسب و کار خود را پیش بینی کنید مثل همین کلاس ؛ مشاوره آنلاین ؛ ارائه خدمات برخط به مشتریان و… در همه این موارد شرط لازم ارائه خدمات مناسب و داده های با ارزش است پس اول سعی کنید خود را جای مشتری بگذارید و ببینید آیا حاضر هستید برای این کلاس یا خدمات هزار تومان هزنیه کنید یا نه. بعد باید با ترفندهایی نظیر بازاریابی ویروسی ؛ کانال و… که در ادامه اشاره خواهم کرد شروع به جمع آوری بانک اطلاعات مناسبی از مخاطبین خود کنید. و در نهایت باید داده های متنی ؛ تصویری و صوتی خود را بسازید بعد یک کلاس آنلاین در یک روز و ساعت مناسب پیش بینی کنید, مثلا:

telegram-emadg.com  

کلاس آنلاین آموزش درست کردن ژله تزریقی

پنجشنبه ساعت 17 تا 19 به همراه 1 ساعت زمان پرسش و پاسخ

هزینه شرکت در کلاس: فقط 9.900 تومان!

برای شروع کافیست یک گروه جدید بسازید و کسانی که به روش های پیش بینی شده هزینه را پرداخت کرده اند را وارد گروه کنید بعد در زمانبندی که برای کلاس پیش بینی کرده اید باید داده هایی که از قبل آماده شده اند را به صورت منسجم و گام به گام در گروه منتشر کنید تلاش کنید از همه ظرفیت های ویدیویی, صوتی و متنی استفاده کنید. از یک دوست هم بخواهید که در حین زمان آموزش نظم گروه را مدیریت کند پس از پایان زمان کلاس به پرسش های کاربران پاسخ دهید و در نهایت در پایان روز گروه را ببندید و با پولی که کسب کرده اید کیف کنید! این فقط یکی از چندین تکنیک متفاوت است که باید در مورد بازاریابی در تلگرام بدانید اگر می خواهید بدانید که:

1- صفرتاصد ساخت گروه در تلگرام

2- کانال و ترفندهای 100 هزارتایی شدن!

3- آموزش ساخت استیکر اختصاصی در تلگرام

4- راه حل دریافت اطلاعات و شماره تلفن کاربران

5- چگونه پیام هایی بنویسیم که به سرعت پخش شوند؟

6- روش های کار با تلگرام بدون نیاز به تلفن همراه

7- آموزش ساخت ربات تلگرام بدون کدنویسی

8- فوت های کوزه گری که حرفه ایی های تلگرام فقط می دانند! و…

از اینجا رایگان دانلود کنید:

 

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

فیلم: فتوشاپ زنده! ایده ویروسی جالب از کمپین تبلیغاتی Adobe

در ویدیوی ویروسی زیر ایده جالب شرکت Adobe را می بینید که به صورت زنده و …

14 نظر

  1. با سلام
    لطفا درباره نحوه برگزاری کلاس به صورت آنلاین بیشتر توضیح دهید و چگونه باید از این قابلیت استفاده کرد

    • باسلام؛
      در مقاله و کتاب 8 ترفند بازاریابی با تلگرام با یک مثال عملی و واقعی به صورت کامل این موضوع را مطرح کردیم. در صورتی که در اجرای موارد ابهامی هست از طریق همین کامنت مطرح نمایید.

  2. کسب درآمد اینترنتی با مشاهده تبلیغات در روی گوشی!

    شما میتونین هر جایی که هستین با استفاده از گوشی همراه, آگهی و تبلیغاتی که از طریق نصب نرم افزار خاص به شما میاد ببینید و به ازای هر تبلیغی که میبینین کسب درآمد کنین!

    برای آموزش به کانال ما در تلگرام سر بزنید.

    irbitcoin

    کسب درآمد با مشاهده تبلیغات روی گوشی!

  3. سلام جناب حرفتون کاملا درست ولی چیزی که الان خیلی سخته و بازدید و عضو گیری هست که اگه ابن ۲نباشه هیچ درامدی نمیشه داشت.

  4. خیلی خوشمان آمد.

  5. سلام، اگر به بازی و کسب درآمد از طریق بیت کوین علاقمند هستید به ربات زیر مراجعه کنید، همه چیز در ربات توضیح داده شده، ربات خیلی خوبیه، بالای 330 هزار نفر هم عضو داره، برای ورود به ربات روی لینک زیر کلیک کنید:

    RobotCashBot

  6. سلام.
    ببخشید من ایمیلم رو وارد میکنم ولی بعد ازکلیک هیچ لینکی برای ایمیل من ارسال نمیشه

  7. خیلی تاثیر گذار

  8. آموزش کسب درامد پول بیت کوین بصورت تضمینی بدون نیاز به تبلیغ یا بازاریاب
    MiningMonero

  9. مفید بود !
    سپاس از سایت خوبتان !

  10. 🔥🔥برای اموزش کسب درامد رایگان با گوشی به کانال تلگرام ما سر بزنید اگه دوست داشتید نفع کنید .😍
    T.me/milionerbikar

  11. سلام . این روش ها هنوز هم جوابگو هست ؟
    مرسی بابت زحماتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.