گزارش تصویری از همایش توانمندسازی مدیران | تابستان 96 برج میلاد

همایش توانمندسازی مدیران 2 اینبار در سال 96 با شکوه تر از سال گذشته و با استقبال بی نظیر متخصصان این حوزه در 12 شهریور ماه برگزار شد و بودن در کنار اساتید برجسته موفقیت و کسب و کار نظیر استاد احمد حلت ؛ استاد وحید حاجی زاده ؛ استاد مهدی میررفیع و دکتر کامران صحت رویداد متفاوتی را برای همه رقم زد. افتخار داشتم که تنها سخنران این همایش بودم که در 2 تایم زمانی در 2 بخش متفاوت تکنیک ها و آموزش های مربوط به سوشیال مارکتینگ و ویدیو مارکتینگ را ارائه کردم.

این رویداد که در یک روز کامل از ساعت 9 الی 19 به همت پایگاه توانمدسازی مدیران و وحید حاجی زاده به عنوان دبیرکل همایش در برج میلاد برگزار شد جزء متفاوت ترین رویدادهای تخصصی در چند سال اخیر بود که با میزان رضایت بیش از 90% مخاطبان همراه بود و به گفته اکثر مدیران حاضر در این رویداد بزرگ ، برای اولین بار است که گردهمایی با این شکوه و عزت که در خور جایگاه فعالان حوزه زیبایی کشور باشد برگزار گردیده است. در ادامه می توانید برخی از تصاویر این رویداد را مشاهده کنید.

همایش توانمدسازی مدیران
همایش توانمدسازی مدیران

 

Emad gogani
عماد گوگانی

 

بررسی پدیده های شبکه های اجتماعی
بررسی پدیده های شبکه های اجتماعی

 

وقتی اول سخنرانی پاورپوینت کار نمی کنه و باید بخندی!
وقتی اول سخنرانی پاورپوینت کار نمی کنه و باید بخندی!

 

وحید حاجی زاده
وحید حاجی زاده بنیان گذار روابط کار در ایران

 

مهدی میر رفیعی
مهدی میر رفیع را فقط باید دوست داشت!

 

عماد گوگانی
Emad Gogani

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

ویژه: 18 مقاله برتر سایت را در یکجا جمع کردیم! ( تایم لاین موفقیت یک کسب و کار)

امروز قصد دارم در این مقاله ویژه به ترتیب یک خط روایی را از تعریف …

یک نظر

  1. فوق العاده بود
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.