مغازه خوشحالی فروشی افتتاح شد!!

بالاخره رسما افتتاح شد!! بعد از چند ماه کار و یک آزمایش کوتاه مدت امروز بالاخره مغازه خوشحالی فروشی را به مناسبت عید افتتاح کردم! اینجا تنها مغازه ایی است که قیمت را فقط خریدار مشخص می کند و کل سود نیز صرف حمایت از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست خواهد شد؛ علاوه بر این پیش بینی شده تا هرکسی که دوست داشت بتواند محصول خود را در مغازه خوشحالی فروشی عرضه کند. پس اینجا هم خوشحال شوید هم خوشحال کنید!!

داستان از کجا شروع شد؟!

اساساً تجربه من و همکارانم نشان می دهد که طرح “دونیت” در ایران به خاطر نوع نگاه اکثریت مردم؛ یک طرح شکست خورده است. اما این به معنی نداشتن حس همدردی و دلسوزی در ایرانی ها نیست. اما سازکاری که غربی ها اسم را آن را “donate” گذاشته اند برای ما ایرانی ها خیلی جا افتاده نیست و همین نکته مشکل بزرگ من برای راه اندازی یک کمپین حمایتی حداقل به اندازه توان خودم بود! از طرفی استقبالی که کاربران از خدمات و محصولات ما کرده اند تا حد زیادی دلگرمی بود تا به یک ترکیب ایده آل از موفقیت کسب و کارها و پیاده سازی یک دونیت ایرانیزه! برسم. تا اینکه کلیپ پسرک بازیگوش را دیدم!

کلیپ پسرک خوشحال ؛ موسس مغازه خوشحالی فروشی!!

با همین چند دقیقه ایده تکمیل شد و تکه های پازل کنار هم چیده شد! حالا مغازه خوشحالی فروشی افتتاح شده است و شما می توانید هم خوشحال شوید هم خوشحال کنید!

برخی از محصولای که تا این لحظه در مغازه موجود است

کتاب صوتی انفجار با دست خالی | کمپین موفق

کتاب انفجار با دست خالی را اگر تا این لحظه به هردلیلی نخوانده اید شدیدا توصیه می کنم دست کم نسخه صوتی آن را از مغازه خوشحالی فروشی دانلود کنید و به سرعت با یک کمپین هدفمند و موفق کسب و کار خود را متحول کنید.

فیلم آموزش صفرتاصد طراحی وب سایت بدون کدنویسی

این فیلم در 90 دقیقه از صفر تا صد طراحی و پیاده سازی یک وب سایت حرفه ایی را آموزش می دهد و با یک هدیه 120 هزار تومانی که به همراه فیلم دریافت خواهید کرد می توانید ظاهر سایت خود را به شکل واقعا زیبا طراحی نمایید.

پیوست محرمانه + چک لیست حیاتی کمپین تبلیغاتی

اینکه برای یک کمپین تبلیغاتی دستور کار و چک لیست کاملی داشته باشیم یک ابزار بسیار کاربردی برای برگزاری یک کمپین کامل خواهد بود. چک لیست ضمیمه یک فرم قدم به قدم برای تمام مراحل کمپین خواهد بود.

PSD تقویم دیواری سال ۹۵ + یک ایده جالب برای کسب و کارها!

هدیه نوروزی من به شما به همراه یک ایده جالب در طراحی تقویم تا هم با کمترین هزینه شما هم بتوانید به مشتریان خود هدیه نوروزی دهید و هم اینکه در طول سال همیشه و هر لحظه برنامه های شما را ببینند و همراه شما باشند.

 

گزارش ماهیانه از جزییات گردش مالی

از امروز قصد دارم هر ماه گزارشی از میزان دریافتی و پرداختی در مغازه خوشحالی فروشی را ارائه کنم؛ شما می توانید جزییات این گزارش را از صفحه خود مغازه دنبال نمایید. انشاالله اولین گزارش هم در اواخر فروردین 95 منتشر خواهد شد.

 

happy-home

 

شما هم محصول خود را عرضه کنید

اگر شما هم در این زمینه دستی بر آتش دارید و دلتان با این کمپین همراه است همین امروز می توانید با من در ارتباط باشید و محصول خود را با نام و برند خود در مغازه خوشحالی فروشی عرضه کنید. ما در این بخش 3 فاکتور برای محصولات در نظر گرفته ایم و هر محصولی که این 3 فاکتور را داشته باشد می تواند در مغازه خوشحالی فروشی عرضه شود:

1- محصول دانلودی باشد.

2- در زمینه موفقیت و بهبود کسب و کار باشد

3- از نظر مادی و معنوی ارزشمند باشد.

 

من به زودی با خبرهای خوشحال کننده بیشتری با شما خواهم بود…

 

عماد گوگانی
زمستان 94

 

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

عماد گوگانی

گزارش تصویری از همایش توانمندسازی مدیران | تابستان 96 برج میلاد

همایش توانمندسازی مدیران 2 اینبار در سال 96 با شکوه تر از سال گذشته و …

یک نظر

  1. سلام ایده جالبی هست و کارتان بسیار ارزشمنده. انشالله در کار خودتان موفق باشید ، از بنرهای حمایتی هم غافل نشوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.