همایش موسا مارکتینگ 29/مرداد | (گزارش تصویری)

اصل ماجرا را بخواهم خلاصه بگویم این بود که همایش دیروز خیلی خوش گذشت! انرژی بالای شرکت کنندگان ؛ شروع و پایان تقریبا به موقع ؛ نظم در اجرا و از همه مهمتر ارائه بیش از 60 اسلاید پر محتوا در کمتر از 3 ساعت زمان مفید از خبرهای خوب همایش موسا مارکتینگ دیروز بود. از همه کسانی که دیروز با انرژی آمدند و از همه کسانی که در همایش ثبت نام کردند و به دلایل گوناگون نتوانستند حضوری شرکت کنند تشکر می کنم.

DSC_0008

 

DSC_0009

 

DSC_001

 

DSC_0007

 

DSC_7

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

10 نکته در باب آداب معاشرت در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

قبول دارید همه چیز  در ایران اول خودش میاد بعد فرهنگش؟ خودرو اول اومد بعد …

7 نظر

  1. بسیار عالی بود بخصوص ثبت نام برای کلاس
    فقط افسوس این و خوردم
    چرا ثبت نام نکردم
    گرچه دلیل هم داشت چون به حرفه خاصی تسلط نداشتم کار ما دولتی هست ولی باید حتما به یک چیزی تسلط پیدا کرد بسیار عالی جا داره از اقای گوگانی واقای کشاورز عزیز تشکر ویژه ای داشته باشم

  2. مطالب واقعا خوب و کاربردی بودش یه انتقاد هم بکنم اینکه سالن و فضاش کوچیک بود برای این جمعیت و مناسب نبود. از هر دو عزیز هم ممنونم

  3. سلام
    بنده قبل 7 مرداد ثبتنام کردم اما هنوز ایمیلی بابت آموزش ساخت اپلیکیشن دریافت نکردم . منتظریم . متچکر

  4. با سلام در روز سمینار شماره همه دوستان رو گرفتید تا فایل صوتی سمینار رو براشون بفرستید ولی با گذشت بیشتر از یک هفته هنوز اینکار صورت نگرفته!!!

    • باسلام؛
      حق باشماست؛ به دلیل مشکلات فایل صوتی ضبط شده و نیاز به نویز گیری این فرآیند کمی زمانبر شده است. اما در روزهای آتی فایل صوتی برای کلیه عزیزان ارسال خواهد شد.

      • تکمیلی:
        فایل صوتی ایجاد و از طریق تلگرام برای کلیه عزیزانی که شماره تلگرامی خود را اعلام کرده بودند ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.