گزارش تصویری همایش مدیریت نوین (26/بهمن – برج میلاد تهران)

26/بهمن هم یک روز متفاوت دیگر برای ما بود, و این بار چالش جدیدی با مخاطبان جدید. اکثر همایش ها و ورک شاپ های ما در سایت emadg با محوریت استارتاپ ها و موفقیت کسب و کارهای نوپا برنامه ریزی و اجرای می شود. سعی کرده ایم در این سال ها استارتاپ هایی از هر جنسی و با هر توانی را در مسیر درست کسب و کار اینترتی هدایت کنیم تا هوشمندانه از ظرفیت نامحدود اینترنت بیشترین استفاده را داشته باشند.

این بار همایشی برنامه ریزی شد تا به صورت تخصصی و صنفی حیاتی ترین آموزش ها ارائه شود مخاطبان ما خانم های مدیری بودند که از سرتاسر ایران دور هم جمع شده بودند تا در یک روز پرنشاط اساسی ترین مهارت های مورد نیاز در کسب و کار خود را یاد بگیرند. این همایش از ساعت 10 الی 17:30 سه شنبه 26/بهمن به همت مجموعه قانون گستر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

دکتر احمد حلت, استاد سید مهدی میر رفیع, مهندس مهدی صنم پور, مهندس سید مهدی مقدم و استاد وحید حاجی زاده از دیگر سخنرانان همایش دیروز بودند که همگی تلاش کردند تا به صورت صنفی و هدفمند مهارت های مورد نیاز و حیاتی یک کسب و کار را ارائه کنند.

به روایت تصویر

عماد گوگانی – 26/بهمن

عماد گوگانی – برج میلاد تهران

همایش مدیریت نوین – 26/بهمن

همایش مدیریت نوین – برج میلاد تهران

بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی

کتاب انفجار با دست خالی – 8 اصل موفقیت کسب و کارهای نوپا به روش کمپین تبلیغاتی آنلاین

همراه همیشگی و دوست خوبم علی کشاورز

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

گزارش همایش موسا مارکتینگ 2017, هفته آینده تکرار می شود!

فرض کنید یک مهندس ماهانه حداکثر می تواند ۱۰ پروژه را اجرا کند. بنابرین درآمد او …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.