مهمترین دلیل شکست کسب و کارها, چگونه خودتان را نجات دهید؟(+فیلم)

اجازه دهید  2 سوال را قبل از دیدن فیلم مطرح کنم که قطعاً مفید خواهند بود. اول اینکه، با نگاه به استارتاپ خودتان: به نظرتان در چه محدوده هایی  شرکت در خطر است، و یا خودش دارد خودکار ادامه می دهد؟ و چه کاری می توانید انجام دهید تا کار و شرکت خود را به چالش بکشید؟
سوال دوم هم اینکه: آخرین بار، کی چیز جدیدی را جستجو کردید؟ و آن یافته چه تاثیری روی شما گذاشت؟ آیا این کسب و کاری است که باید بیشتر انجام دهم؟ پس بیایید با این کلید واژه فیلم را با هم ببینم, آن هم اینکه حتی اگر ذاتا یک کاوشگر هستید یا اگر کارتان سودآوری از چیزی است که می دانید، هرگز فراموش نکنید که: زیبایی در تعادل است.

این فیلم ده دقیقه ایی را تا انتها ببینید!

فیلمی که در زیر مشاهده می کنید یکی از سخنرانی های آقای هاناس در مجموعه کنفرانس های تد می باشد که به شدت مورد اقبال حاضرین و نیز بازتاب های گسترده در شبکه های مجازی داشته. آقای هاناس به سادگی 2 دلیل بسیار مهم شکست شرکت ها را در این سخنرانی ارائه می کند و در انتها چند راه حل بسیار مفید برای جلوگیری از این بحران را شرح می دهد. توصیه می کنم این ویدیو را با دقت و تا انتها ببیند. شاید همین چند دقیقه شما را از شکست نجات دهد.

 

دانلود مستقیم فیلم 2 دلیل شکست کسب و کارها

سری آموزش های بازاریابی اینترنتی را دنبال می کنید؟

تا این لحظه 6 قسمت از سری آموزش های صفر تا صد بازاریابی اینترنتی در سایت منتشر شده است و شما می توانید از طریق تگ “آموزش بازاریابی به رایگان کلیه آموزش ها را  دنبال کنید. آموزش های این دوره کاملاً عملی و حاصل تجربه چند ساله من و همکارانم در وب مارکتینگ ایران است.

برخی از مطالب ارائه شده تا این لحظه:

  • قسمت اول: بازاریابی را از کجا شروع کنم؟
  • قسمت دوم: ویژگی های وب سایت
  • قسمت سوم: مواد لازم برای بازاریابی
  • قسمت چهارم:بازاریابی دهان به دهان
  • قسمت پنجم: بازاریابی چریکی یا پارتیزانی
  • قسمت ششم:آنچه درمورد سئو باید بدانید
  • و…

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

متن جذاب برای تبلیغات

چگونه یک متن تبلیغاتی تاثیر گذار بنویسم؟ این احتمالاً سوال بسیاری از مدیران فروش؛ بازاریابان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.