ویژه: قدم صفر در هر کسب و کاری چیست؟ (+دانلود فیلم)

امروز قصد دارم یک ویدیو بسیار مهم و حیاتی را درباره حیاتی ترین نکته هر کسب و کار اینترتی را منتشر کنم؛ این ویدیو در حدود 90 دقیقه به اصلی ترین عامل شکست بیش از 80% شرکت ها می پردازد و قدم به قدم به شما آموزش می دهد که چگونه یک مدل کسب و کار درست و موفق را طراحی کنید. اگر هنوز کسب و کار خود را راه اندازی نکرده اید و یا اینکه در کسب و کار خود مشکلی دارید قبل از هر اقدامی این فیلم را به دقت ببینید.

من در این فیلم با استفاده از استانداردهای بوم کسب و کار الکساندر آموزش می دهم که چگونه می توانید یک مدل تجاری دقیق و کاربردی را خلق کنید. روش ها و مثال هایی از بزرگترین کمپانی های داخلی و خارجی را در این فیلم خواهید دید که بدون شک برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. این ویدیو اپیزود خلق بوم کسب و کار الکساندر از جلسه اول صفر تا صد ساخت کسب و کار اینترنتی است که به صورت رایگان امروز در سایت منتشر شده است.

فیلم آموزش کامل ساخت مدل کسب و کار | قدم صفر در هر کسب و کار

 

دانلود رایگان فیلم آموزش ساخت مدل کسب و کار

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

فیلم: فتوشاپ زنده! ایده ویروسی جالب از کمپین تبلیغاتی Adobe

در ویدیوی ویروسی زیر ایده جالب شرکت Adobe را می بینید که به صورت زنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.