چرا تنها راه موفقیت, برنامه ریزی و اجرای کمپین تبلیغاتی است؟

عصر بازاریابی سنتی که باید در آن ماه ها و سال ها و ذره ذره جایگاه کسب و کار خود را محکم می کردی گذشته است. بدون شک هیچ کس راه یک شبه را برای موفقیت متصور نیست اما در عین حال در بازار پر از رقیب که هر روز ایده های جدید و تکنولوژی های جدید را می توانیم رصد کنیم کسب و کار های کند جای خود را به استارتاپ های چابک داده اند. استارتاپ هایی که هوشمندانه و با دانش کافی با اجرای طرح های ضربتی زمان را از رقیبان می گیرند و به سرعت خود را در دسترس مشتریان هدف قرار می دهند.

بدون داشتن یک طرح ضربتی فقط ایده خود را خراب می کنید

امروزه دنیای تکنولوژی در همه جنبه های شخصی و عمومی افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت در کشور با عددی بیش از 70 درصد، رشد استفاده از صنایع دیجیتالی همراه با خصوصیات منحصربفرد این ابزارها از قبیل شخصی سازی، ضریب نفوذ بالا و دسترسی بی رقیت، قابلیت انتخاب و گزینش مخاطبان هدف، تعاملی بودن، امکان محاسبه دقیق اثربخشی و در نهایت هزینه های به شدت پایین تبلیغات در آنها، این رسانه های دیجیتالی را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است.

برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق از کجا باید شروع کنیم؟

هر چند که روندهای تبلیغات در جهان حاکی از این است که امروزه، رسانه های دیجیتالی تبدیل به یکی از مهمترین رسانه های تبلیغاتی شرکت ها شده است و کمپانی ها برنامه های تبلیغات دیجیتالی گسترده خود را در حال برنامه ریزی و اجرا دارند، لذا گاها شرکتها قادر به بهره گیری مناسب از این رسانه های نوین و ارزشمند نمی باشند. بخش عمده این مشکلات را می توان در عدم برنامه ریزی و پیشبرد موضوع در قالب کمپین های تبلیغات دیجیتالی جامع، عدم توجه به ویژگیها و الزامات خاص این رسانه های دیجیتالی و در نهایت توجه اندک به تعریف دقیق بازار هدف و بهره گیری از ویژگی های هدفمندسازی رسانه ها مطرح کرد.
به همین دلیل تردیدی نیست که توجه به توسعه دانش کاربردی تبلیغات آنلاین و آگاه سازی فعالان و مدیران شرکتها با چگونگی برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی آنلاین و هدفمند، قطعا باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد. در این راستا قصد داریم دوره جامع و کاربردی را برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار کنیم و در آن تمام مهارت های مورد نیاز به همراه تجربیات ده ها کمپین اجرا شده موفق را با شما در میان بگذاریم. امروز می توانید در جلسه اول این وبینار به صورت 100% رایگان ثبت نام کنید:

ثبت نام رایگان در جلسه اول وبینار طراحی تا اجرای کمپین تبلیغاتی

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

5 راز از کتاب هنرمعامله گری دونالد ترامپ

به نظر من دونالد ترامپ در تجارت و نویسندگی، بسیار موفق تر و محترم تر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.