روز هفتم: 3 ایده طلایی برای همین امروز

روز هفتم قصد ندارم به سراغ کتاب انفجار با دست خالی بروم؛ و می خواهم فقط بر روی ایده های یک کسب و کار موفق تمرکز داشته باشیم. هرچند به نظر من امروز زمان مناسبی است که مهارت های آموزش داده شده در روزهای قبلی را هم با خود مرور کنید, دست به کار شوید و هرآنچه را که آموخته اید پیاده سازی کنید. درس روز اول را به خاطر بیاورید: اقدام, اقدام و اقدام

آنچه در روز ششم گذشت…

اهمیت لندینگ پیج به قدری زیاد بود که در یک اصل مجزا بررسی و ارائه شد، در طراحی این صفحه حیاتی حتما از دیگران کمک بخواهید تا با اصول ارائه شده یک صفحه فرود کاربرپسند را در وب سایت خود ایجاد نمایید. توجه به اصول زیباشناختی، عنوان‌بندی مناسب و جهت دهی کاربر به CTA مناسب بخشی از مهمترین قواعد طرحی لندینگ‌پیج بود.

این سریال آموزشی در حوزه موفقیت کسب و کارهای نوپا و سایر ایده های مطرح شده را را با برچسب #13 روز تا موفقیت در سایت عماد گوگانی دنبال کنید.

 

ایده اول: ساخت اتصال پولسار!

دانلود ایده اول

ایده دوم: ایده هایی برای کسب درآمد با تلگرام

دانلود ایده دوم

ایده سوم: این صنعت میلیون دلاری را جدی بگیرید

دانلود ایده سوم

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز دهم: در واقعیت هم فریاد بزنید+3 ایده غیر وب

پسرک جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت: فردا به كنار …

یک نظر

  1. salam khaste nabashid mikham barname navisi android ro yad bagiram bara sakht app hast az tarig rah dor mishe lotfan rahnamae bafarmaid

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.