روز نهم: 10 سال تجربه

#13 روز تا موفقیت  یک ویژه برنامه شنیداری است که هر روز در قالب پادکست های آموزشی در سایت Emadg.com منتشر خواهد شد؛ این برنامه با محوریت کتاب انفجار با دست خالی (8 اصل موفقیت کسب و کارهای نوپا به روش کمپین تبلیغاتی آنلاین) و پادکست هایی از ایده های جدید قصد دارد تا گام به گام مسیر یک استارتاپ موفق را برای شما ترسیم نماید, اگر برای اولین بار است که این سری آموزشی را می بینید توصیه می کنم حتماً از روز اول و به ترتیب این آموزش ها را دنبال کنید.

آنچه در روز هشتم گذشت…

موسا مارکتینگ را جدی بگیرید. ایمان داشته باشید که 4 فاکتور مطرح شده در این قسمت فراتر از انتظار شما به رونق کسب و کارتان کمک خواهد کرد. در این اصل از ظرفیت های فوق العاده برنامه های موبایلی سخن گفتیم و استانداردهای فعالیت تحت وب را یادآوری کردیم و در نهایت نکات و ترفندهای شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ را با هم مرور کردیم.

10 سال تجربه (برگرفته از یکی از کارگاه های آموزشی عماد گوگانی)

دانلود توصیه مهم برای استارتاپ ها

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز دهم: در واقعیت هم فریاد بزنید+3 ایده غیر وب

پسرک جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت: فردا به كنار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.