انفجار با دست خالی – دانلود رایگان

مقدمه کتاب انفجار با دست خالی – 8 اصل موفقیت کسب و کارهای نوپا به روش کمپین تبلیغاتی آنلاین: بچه فیل‌ها از بدو تولد تربیت می شوند که در مکانی بسیار کوچک زندگی کنند، مربی، پای بچه فیل را با طناب به یک میله چوبی که در زمین فرو کرده می‌بندد.  با این که اوایل بچه فیل سعی می‌کند طناب را پاره کند، طناب محکم است و بچه فیل یاد می گیرد که طناب پاره شدنی نیست. وقتی که بچه فیل بزرگ شد و وزنش به پنج تن رسید، یعنی زمانی که به راحتی می تواند طناب را پاره کند، تلاشی برای رهایی نمی کند! زیرا در کودکی یاد گرفته که طناب را نمی شود پاره کرد. پس فیل نباش..!
به قول برایان تریسی “دوران تئوری ها تمام شده است. اکنون زمان عمل فرارسیده است.” و امروز کتاب انفجار با دست خالی! یک دستور العمل جامع و متفاوت است که ویژگی های یک کسب‌وکار موفق را به روش کمپین تبلیغاتی نشان می دهد. در این کتاب هشت اصل حیاتی موفقیت و نحوه دستیابی به آن‌ها دقیقا توضیح داده شده است و به جای پرداختن به تئوری های تکراری به گام‌های عملی مطابق با بازار ایران اشاره شده که می توانید سریعا مورد استفاده قرار دهید. در پایان این کتاب شما قادر خواهید بود با ایجاد و مدیریت یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و پایدار کسب‌وکار خود را متحول کنید.

book-cover

از نگاه همراهان

«اولین بار که پیشنهاد اجرای کمپین تبلیغاتی از طرف آقای گوگانی به ژیوار مطرح شد ذهنیتی در مورد کمپین نداشتم.اما خیلی زود فهمیدم کمپین شبیه یک کار ضربتی است برای افزایش فروش یا ارتقای برند در یک مدت مشخص شده. اکنون که در حال نوشتن این متن هستم در حال برگزاری سومین کمپین تبلیغاتی ژیوار هستیم و به خاطر آموزش های دو کمپین گذشته به ابزارهای مورد نیاز کمپین آگاهی پیدا کرده ام. حالا احساس می کنم می توانم به تنهایی یک کمپین را از صفر تا صد برنامه ریزی و اجرا کنم! » گلناررامش-شرکت بیساران گشت ژیوار
«مجموعه ما با استفاده از ترفند “اسب تروآ” مطرح شده در این کتاب، توانست با طراحی یک اپلیکیشن تخصصی جهت استفاده شخصی مشاورین املاک، ظرف مدت تنها یک ماه روی تلفن همراه بیش از هفت هزار مشاور املاک جا خوش کند و میزان ارتباط سازمان با مشاورین املاک را چندین برابر ساده تر نماید و ضریب نفوذ خود در بازار را به دهها برابر رقبا افزایش دهد. شاید اقرار نباشد که بگویم اصول مطرح شده در این کتاب بنام “موسا مارکتینگ”، به اندازه صد بیلبورد برای سازمان ما در برندینگ کارایی داشت. طراحی اپلیکیشنهای ویژه برای کاربران تلفن‌های همراه، استفاده از سوشال مدیاهایی نظیر اینستاگرام و فیسبوک، جمع آوری بانک اطلاعات مشتریان بالقوه و اجرای موفق یک ایمیل مارکتینگ و … همه و همه دست به دست هم داد تا این صد بیلبورد برای ما کمپین تبلیغاتی را با کمترین هزینه انجام دهند. احساس می‌کنم اگر رعایت اصول فوق نبود، شاید سازمان ما خیلی دیرتر و با هزینه های بسیار بالاتری به جایگاه فعلی خود در بازار می‌رسید. در پایان مطالعه این کتاب و رعایت اصول مطرح شده در آن را به افرادی که قصد اجرای یک کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق را دارند توصیه میکنم.» حامد ثمودی- گروه ملک‌وما

راهنمای استفاده از کتاب

اول از همه بهتر است با خود صادق باشید که از دستورالعمل‌های این کتاب مثل صدها تکنیک و کتاب های دیگری که دیده و یا خوانده‌اید ساده عبور نکنید. 8 دستور العمل کتاب انفجار با دست خالی! حاصل سال‌ها تجربه در بازار ایران است. در هنگام مطالعه کتاب سعی کنید ترتیب فصل ها را رعایت کنید یعنی ابتدا مطابق دستورالعمل فصل اول در پی طراحی استراتژي خود باشید و سپس با تکنیک‌های فصل های بعدی برنامه کمپین خود را به طور کامل برنامه‌ریزی نمایید. در پایان فصل های این کتاب یک پیوست-محرمانه بسیار مهم و کاربردی قرار داده شده است ، توصیه می کنم قبل از مطالعه دقیق  سایر فصل‌ها سراغ پیوست-محرمانه نروید. این کتاب مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های پیوسته، ساده، عملی و قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در هر بازاری کسب‌و‌کار فوق‌العاده‌ای بسازید. پس شروع کنید.

خرید آنلاین کتاب انفجار با دست خالی دانلود رایگان فصل اول دانلود رایگان کل نسخه صوتی کتاب

فهرست کتاب:

اصل اول: طراحي استراتژِي اسب تروآ
رازهاي انتخاب يک سناريوي موفق براي کمپين

استراتژي اسب تروآ
اپل چگونه با اين استراتژي متحول شد
ويژگي‌هاي استراتژي اسب تروآ
تعريف کمپين
روش هاي تحليل بازار
ايجاد ساختار ارتباطي
بودجه‌بندي کمپين
برنامه روزشمار
2 بار بخوانيد!

اصل دوم: مواد لازم براي کمپين را آماده کنيد
چک‌ليست تجهيزات موردنياز در طول برگزاري کمپين

وب‌سايت و ديگر هيچ
اسب تروآ
ميل سرور
شبکه‌هاي اجتماعي
پنل پيامک و وايبر
ليست طلايي
تلويزيون اختصاصي
ساخت ويديو
دوستان تهاتري
گوگل آناليتيکس
سايت‌هاي تخفيف گروهي

اصل سوم: بازاريابي ويروسي
تکنيک‌هايي براي مسري کردن کمپين به‌صورت دهان‌به‌دهان

تعريف بازاريابي دهان‌به‌دهان – ويروسي
تشنه جذابيت- ويژگي اول
کاربردي بودن- ويژگي دوم
تمرکز بر قلب‌ها- ويژگي سوم
حيرت‌انگيزها- ويژگي چهارم
جايگاه سازي- ويژگي پنجم
باشگاه مشتريان- راه‌کار اول
نظريه دورنما- راه‌کار دوم
تقليد کاران- راه‌کار سوم
صرفه‌جويي مالي- راه‌کار چهارم
مصرف خود تبليغي- راه‌کار پنجم
داستان قهرماني- ويژگي ششم

اصل چهارم: صفحه اول گوگل جاي شماست
سئو و نکات مهم در بهينه‌سازي وب‌سايت هدف

سئو چيست؟
مزاياي بهينه‌سازي سايت در کمپين
گوگل چگونه کار مي‌کند؟
گام‌به‌گام تا صفحه اول
مؤلفه متن
مؤلفه لينک
مؤلفه محبوبيت
ترفندهاي Seo

اصل پنجم: سورپرايز در لندينگ پيج
طراحي يک صفحه فرود جذاب و کاربردي در کمپين

Call To Action
جايگاه صفحه فرود در کمپين
USP
رنگ‌ها، نوشته‌ها و تصاوير
مزيت‌ها و نظرات ديگران
اشتباهاتي که شما نبايد تکرار کنيد

اصل ششم: موسا مارکتينگ!
ناگفته‌هايي از موبايل، وب، سوشيال و ايميل مارکتينگ

موسا مارکتينگ!
موبايل مارکتينگ
وب مارکتينگ
سوشيال مارکتينگ
ايميل مارکتينگ

اصل هفتم: در واقعيت هم فرياد بزنيد
ستفاده از ابزارهاي تبليغاتي غيرمجازي ارزان و کاربردي

بازاريابي حضوري
بازاريابي تلفني
نمايشگاه
پيامک تبليغاتي
روزنامه و مجلات تخصصي

اصل هشتم: کارنامه کمپين
آناليز نتايج کمپين براي ايجاد موج‌هاي بعدي تبليغات

ميزان اثربخشي
فاکتورهاي حياتي در تحليل تبليغات اينترنتي
گروه بندي محصولات براي محاسبه ميزان اثربخشي
بازنويسي مجدد کمپين

پيوست – محرمانه
نمونه طرح يک کمپين تبليغاتي آنلاين به صورت گام به گام

خرید آنلاین کتاب

 

دانلود رایگان کل نسخه صوتی کتاب

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

ویژه: قدم صفر در هر کسب و کاری چیست؟ (+دانلود فیلم)

امروز قصد دارم یک ویدیو بسیار مهم و حیاتی را درباره حیاتی ترین نکته هر …

25 نظر

  1. برای تهیه کتاب به کدام انتشاراتی می توان مراجعه کرد آدرس را لطفا بفرمایید با سپاس

    • باسلام؛
      برای تهیه کتاب انفجار با دست خالی می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. برای خرید حضوری می توانید از انتشارات گوی واقع در میدان توحید و برای خرید اینترنتی می توانید از طریق فروشگاه آنلاین همین سایت سفارش خود را ثبت و کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.
      موفق باشید.

  2. كارگاه مارتكينگ اصلا در حد هزينه و اطلاعات داده شده نبود….

    • سلام؛ نظر شما عینا منتشر شد فقط کاش با مشخصات واقعی نظرتون می نوشتید یا حداقل به صورت مصداقی می فرمودید که کدام بخش نظر شما را تامین نکرده است. زیرا برگه های نظرسنجی کارگاه 6/آذر با این نظر متفاوت بودند. بدون شک نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

  3. سلام
    مقاله جذاب و خواندنی 8 ترفند بازاریابی در تلگرام را خواندم.
    یک سوال داشتم که تو مقالتون اینو نتونستم پیدا کنم:
    آبا در تلگرام این امکان وجود دارد که مدیران ایجاد شده کانال هم بتوانند به کانال مخاطب جدید اضافه کنند مثل گزینه add members در members که سازنده کانال می تواند اضافه کند ولی این گزینه در اپلیکیشن مدیر ایجاد شده کانال وجود ندارد.

    ایا راه حلی وجود دارد
    لطفاً راهنمایی فرمائید.

    • سلام؛
      با اینکه فکر کنم اگر ذیل مطلبی از کتاب انفجار با دست خالی درباره یک کتاب دیگر حرف بزنیم! کتاب انفجار را دل شکسته! کرده ایم!! 🙂 ولی به رسم ادب درباره سوال شما باید بگویم که اضافه کردن عضو دستی در کانال تا لحظه ایی که این کامنت را می نویسم و اطلاعات من است کلا سقف 200 نفری دارد و بعد از اد کردن این تعداد نه شما و نه هیچ مدیر دیگری این قابلیت را ندارد که عضو جدید به صورت دستی اضافه نماید. البته تاکید می کنم به دلیل تغییرات ریزی که در تلگرام گاهاً ایجاد می شود شاید این عدد یا حالت دست خوش تغییراتی شده باشد.

  4. گروه آموزشي آبان

    سلام و عرض ادب آقاي عماد. چند انتقاد، پيشنهاد و تشكر…
    لينك دادناتون مثل پاس كاريهاي اداري ميمونه… ولي در نوع خودش جالبه، بعضي جاها تيكي تاكا ميشه…!!!!
    يه پاسخ از شما ديدم براي آقاي مهدي (برای خرید حضوری می توانید از انتشارات گوی واقع در میدان توحید و برای خرید اینترنتی می توانید از طریق فروشگاه آنلاین همین سایت سفارش خود را ثبت و کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.)
    به نظر ما بهتره كلمه ي “انتشارات گوي” رو در صورت آدرس اينترنتي داشتن لينك بدين و رنگش آبي شه و همچنين كلمه ي “فروشگاه آنلاين همين سايت”…
    در كل هم مطالبتون مفيده…
    با تشكر… اميدواريم جسارت ما رو ببخشيد و مفيد واقع شه!!!
    راستي!!! اين من ربات نيستم تصويري هم جالب و سخت بود…

    • سلام دوست خوش ذوق من؛
      ممنون که مطالب سایت رو دنبال می کنید. تفسیر تیکی تاکا هم جالب بود! از نظراتتون ممنونم. در مورد ربات نیستم هم اگر به کسی شک نکند سوالات تصویری را نخواهد پرسید!

  5. سلام کتاب انفجار با دست خالی هفته قبل به دستم رسید تا اینجا که 2 فصل اول را خواندم بسیار لذت بردم از معدود کتاب هایی که مطالب تئوری را مطرح نکرده و کاملا عملیاتی و اجرایی پیش می ره. بازم از شما و تیم خوبتان متشکرم

  6. سلام و عرض ادب
    من کتاب امروز صبح سفارش دادم کی به دستم می رسه؟

  7. لينك خريد در گوشى هاى آيفون فعال نيست ، لطفا رسيدگى بفرماييد

    • باسلام,
      بررسی شد و مشکلی مشاهده نشد؛ در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر یک شات از صفحه مورد نظر برای ما ایمیل کنید.

  8. سلام جناب مهندس
    کتاب به دستم رسید و مطالعه کردم بسیار فوق العادس
    ممنون از شما

  9. حسین نوریان از ساری

    سلام مهندس ممنوون از مطالب جالب ومفیدی که به اشتراک
    گذاشتین خیلی از مطالب تازه بود و لذت بردم خواستم یه سوالی هم بپرسم به نظر شخصی شما بهترین وموثرترین شیوه
    یادگیری زبان انگلیسی که هم زمان بر نباشه چیه؟
    آیا اموزش آنلاینی ..اپی وجود داره ..بازهم ممنوون از آموزشهای بی نظیرتون

  10. اگر امکان دارد فایل پی دی اف را جداگانه برای فروش قرار دهید

  11. سلام قیمت کتاب در فصل اول که برای عموم رایگان گذاشتین 9500 تومان اعلام شده! در صفحه 6 کتاب (نسخه PDF) ولی در سایت 24900تومان این اختلاف قیمت برای چاپ های جدید کتاب و گران شدن کاغذ و …؟ یا دلیل دیگه ای داره؟ خواستم سفارش بدم.

    • باسلام،
      قیمت نسخه چاپی کتاب در چاپ سوم ۱۴.۵۰۰ می باشد و قیمت ثبت شده در نسخه پی دی اف رایگان فصل اول برای چاپ اول است. و قیمت خرید اینترنتی نیز مطابق توضیح محصول بابت نسخه چاپی+پکیج صوتی کتاب می باشد.

  12. خیلی کتاب خوبی بود
    ممنونم

  13. بسیار عالی بود
    موفق باشید.

  14. کتاب جالبیه

  15. سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از شما.به امید توفیق روزافزون.

  16. سلام الان دانلودش میکنم فصل اولش و حتما قصد خریدش رو هم خواهم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.