نحوه پيدا كردن شماره موبايل افراد در تلگرام – گروه ها و کانال ها

چگونه شماره موبایل افراد را در تلگرام جمع آوری کنیم؟ بدون شک اگر شما هم صاحب یک کانال یا گروه در تلگرام هستید این مهمترین سوالی است که از خود خواهید پرسید؛احتمالا اولین دغدغه شما این خواهد بود که اگر تلگرام هم مثل وایبر از دور خارج شد این همه وقت و انرژی که برای این کار گذاشته اید چه می شود؟
مشکل وقتی حادتر می شود که ببینیم هیچ رد و اطلاعات تماسی از کاربران خود در تلگرام نداریم و اگر تلگرام به هر دلیلی از دسترس خارج شود دیگر هیچ راهی برای دسترسی به مخاطبان وجود نخواهد داشت. حالا نیاز به ترفندی داریم که بتوانیم بانک اطلاعات دقیقی از مخاطبان خود تهیه کنیم تا حتی بدون تلگرام هم بتوانیم با آنها در ارتباط باشیم. برای این کار باید از روش لندینگ پیج استفاه کنیم. که با یک مثال دقیق و کاربردی این مورد را کامل در کتاب الکترونیکی 8 ترفند بازاریابی در تلگرام توضیح داده ام؛ علاوه بر این ترفند, 7 راز دیگر برای کسب درآمد نیز در کتاب الکترونیکی زیر مطرح شده است. برای دریافت رایگان این کتاب فقط کافیست از لینک زیر ایمیل خود را وارد نمایید تا کتاب الکترونیکی 8 ترفند بازاریابی در تلگرام همین الان در ایمیل شما باشد!


tele-land

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

دیجیتال مارکتینگ استخدام کنیم یا نه؟! (چالش ها و فرصت ها)

استخدام مسول تمام وقت در بخش دیجیتال مارکتینگ یا به عبارت دیگر راه اندازی یک …

209 نظر

  1. امین گورکانی

    با سلام خدمت آقای گوگانی من تازه با سایت شما آشنا شدم و از مطالبتون حسابی استفاده کردم

  2. ممنون از سایت خوبتون

  3. سلام
    چجوری بفهمیم صاحب یه کانال چه شخصیه و شمارش چنده

    • سلام؛
      در کانال ها تا زمانی که خود مدیر داده هایی را از نام شخصی خود بازنشر نکند امکان پیدا کردن اسم یا شماره تلفن وجود ندارد.

  4. یاسر میرزایی

    سلام وقت بخیر عیدتونم مبارک

    بزرگوار من ی کانال دارم تو تلگرام

    ی مسابقه تو کانال هست ک اعضا کلیپ میفرستند که به ی گویش محلی شعر میخونن بعد به بیشترین تعداد بازدید جایزه میدم

    حالا از دیشب مشکلی دارم ….که من مثلا میخوام کلیپ پسرم رو برای ی گروه یا شخص بفرستم از تو کانال البته فوروارد کنم تا تعداد بازدید بره بالا……….اما….ار کانال که فوروارد میشه عدد شمارش گر تلگرام که زیر کلیپ نشون داده میشه از یک شروع میشه…

    مشکل خیلی حاد و سر وصدای همه در اومده…

    چیکار کنم/
    تلگرامم آپدیته

    گوشیمم آپدیته

    کانالم دیروز به 1014 نفر رسید نفراتش

    دو تا مدیر بیشتر نیستیم

    من شک داره به بودن ربات در اعضای کانال شما راهنمایی کامل کنید خیلی سریع مرسی

    • سلام، وقت بخیر. این سوالات تا حد زیادی تکنیکی هستند و نه تاکتیکی و خیلی در حوزه کار ما و مارکتینگ نمی گنجد اما به طور خلاصه تا آخرین آپدیت تلگرام کانتر شمارنده وقتی شروع به شمارش می کند که مطلب مستقیما و بار اول از خود کانال منتشر شود، و اگر مثلا شما ابتدا از اکانت شخصی ویدیو را آپلود کنید شمارنده صفر می شود.

      • یاسر میرزایی

        مرسی از توجه

        ولی بزرگوار تمام مطالب ابتدا تو کانال میان بعد از اونجا به بعد پخش میشه ک شماره بندازه…تا الان هم همین روال بود و مشکلی نبود ولی یهو از امروز هر مطلبی میزاریم عدد نمیندازه…البته نه هر چیزی….نمیشه گفت فقط عکس…یا فقط کلیپ

        • سلام مجدد؛
          به نوع اشتراک گذاری مواردی که درست عمل می کنند با مواردی که کانتر ندارند دقت کنید؛ احتمال اینکه این مشکل از فرمت مطالب باشد خیلی کم است ولی احتمال دارد به نوع یا وضعیت ارسال مطالب باشد مثل اشتراک گذاری با نسخه pc یا موبایل؛ اشتراک گذاری توسط مدیر اصلی یا مدیرهای دیگر ؛ انتخاب به عنوان فایل یا تصویر؛ انتخاب از مسیر گالری یا خود تلگرام و…

      • سلام ..اگه کسی فقط ایدی منو داشته باشه من میتونم شمارشو ببینم یا امکان نداره؟؟

        • من در حال ساخت برنامه ای هستم که اگر آی دی طرف رو داشته باشم میتونم شمارشو ببینم
          09304526655 با ما در تماس باشید

  5. سلام یه کانال تو تلگرام درست کردم فقط اطلاعات خودم را آنجا میزاشتم وقتی نشست های فعال گوشیم را غیر فعال کنم محدد خواستم وارد تلگرام شوم مرحله ثبت نام در تلگرام برام آمد وقتی وارد شدم هم کانال خودم پرید و هم تمام کانالهای که عوض پودم الان کانالی که خودم به اسم medic94 ایجاد کردم هیچ اصری ازش نیست خواهشا کمکم کنید توی این کانال اطلاعات نوشتاری مهمی دارم

    • كانالي كه دليت اكانت بشه تمام كس ها ، اطلاعات ذخيره در سرور خود سايت اصلي حذف ميشه و تقريب هيچ راه بازيابي نداره

  6. سلام دوست من؛
    همیشه اطلاعات شما (به جز چت امن شده) در دیتابیس اصلی تلگرام یک بک آپ دارد و حتی اگر از گوشی خود هم حذف کنید؛ باز هم با فعال کردن خط خود می توانید آن ها را بازگردانی کنید مگر در حالتی که عمدا به هر طریق کل یوزر را حذف کرده باشید یا اینکه تلگرام شما را اسپم شناسایی کرده باشد که این احتمالات ضعیف است. اما روش های زیر را امتحان کنید:
    1- از نسخه دسکتاپ استفاده کنید و با فعال کردن آن اطلاعات را بازیابی نمایید.
    2- سیم کارت را در یک گوشی موبایل دیگر فعال کنید.
    3- با یکی از خط های دوستانتان به خود پیام دهید و بررسی کنید که آیا تصاویر؛ پروفایل یا متن های قبل از بروز مشکل هنوز در دسترس هست یا نه. (اگر نباشد احتمال حذف کامل داده ها قوت خواهد گرفت)
    موفق باشید

  7. سلام ببخشید مهندس ی سوال
    اینکه مینویسند هک تلگرام دیگران . صحت داره . میشه اینکاروکرد و همزمان تلگرام طرف داشت؟

    • باسلام؛
      هرچند هیچ سیستمی را نمی توان به صورت مطلق امن دانست ولی تا به امروز هیچ منبع معتبری وجود باگ در تلگرام را تایید نکرده و اساسا تلگرام به عنوان یکی از امن ترین پیام رسان های دنیا که تا به حال هک نشده است شناخته می شود. و اینکه گه گاه خبر هک تلگرام را می شنوید مربوط به خود برنامه نیست بلکه فرد سودجو با استفاده از برنامه های دیگر یا نفوذ به بخش های دیگر گوشی دسترسی هایی را برای خود ایجاد می کند که یکی از این دسترسی ها می تواند اطلاعات اکانت تلگرام باشد.

      • سلام…
        خسته نباشین…
        ببخشین..من میخام تلگرام یکیو هک کنم..درسته که نباید به حریم خصوصی کسی تجاوز کرد..ولی باید بگم خیلی برام مهمه هک کردنش…
        و از اونجایی که تلگرام هک نمیشه میخام بدونم میشه پیامک کسیو هک کرد که کد ۵ رقمی رو گرفت؟…
        و دوباره تاکید میکنم…خودم با هک مخالفم..ولی این خیلی برام مهمه..
        لطفا کمک کنید..لطف میکنین..

  8. سلام..من تو گروههای زیادی عضوم..آیا افراد میتونن از تلگرام به اطلاعات من دست پیدا کنن..؟؟

    • سلام؛
      تا به امروز به صورت مستقیم و از طریق خود تلگرام خیر؛ اما از طریق روش های نفوذ به خود گوشی این امکان وجود دارد.

  9. در ضمن اگه افرادو بلاک کنم دیگه خیالم راحت باشه..یا میتونن باز مزاحم بشن؟؟؟

  10. ببخشید..به خود گوشی یعنی چی..؟یعنی امنیت نیست؟؟/

    • سلام؛
      به خود گوشی یعنی ؛ روش هایی هست که خود موبایل شما مورد نفوذ قرار بگیره و از این طریق اکانت های موجود در گوشی ازجمله تلگرام مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.
      در مورد بلاک کردن هم ؛ تقریبا راه ارتباطی را مسدود می کند و عملا تنها راه است.

  11. ممنون عمادعزیزم..موفق باشی.

  12. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    خدا قوت .
    واقعا دمه شما گرم. خدا شاهده خسته شدم انقدر تو این سایتهایی که فقط به فکر پولو کلاهبرداری هستن. یه مطلب درست درمون نمیشه از سایتهاشو آموخت.
    واقعا خسته نباشید . وقتی آدم میبینه هنوز انسانهای هستن که اطلاعاتشونو رایگان در اختیار مردم میزارن، واقعا خستگی از تن آدم در میشه.
    انشاالله که همیشه تو زندگی موفق و سلامت باشید

  13. من تازه با سایتتون آشنا شدم مطالبتون عالیه

  14. سلام بر شما و ممنونم بابت اطلاعات خوبتون
    راستش با یکی از طریق شخصی همون پی وی توی تلگرام چت میکنم مدتیه
    ایا راهی وجود داره شماره تلفنشو گیر بیام … یا اصلا راهی نیست
    سپاسگزارم

    • سلام علی عزیز؛
      تکنیک مطرح شده در این کتاب برای پردازش و استخراج اطلاعات کاربران در گروه ها و کانال ها است و برای چت های اصطلاحا پی وی کاربرد ندارد و این محدودیت در تلگرام وجود دارد.

  15. سلام و خسته نباشید.استاد یه سوال فنی داشتم.برای اینکه بتونیم شماره های یک منطقه رو دربیاریم تا بتونیم لینک کانال تلگرام و به افراد یک شهر بفرستیم باید چکار کنیم؟ و نیاز به چه چیزایی داره؟

    • سلام؛
      بهترین و بی دردسرترین راه برای ارسال پیام های تلگرامی به یک منطقه مشخص(البته با احتمال ضریب خطا) استفاده از پنل های پیامکی است که از ارسال تلگرام نیز پشتیبانی می کنند. به این صورت که شما مثل عموم پنل های اس ام اس می توانید یک منطقه را مشخص نمایید ولی به جای پیامک پیام تبلیغ کانال خود را برای آنها پیامک کنید.

  16. با سلام و عرض ادب

    یه سوال داشتم از خدمت شما , اینکه چطور میتونم وضعیت آنلاین در تلگرام دسکتاپ رو مخفی کرد

    اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

    با تشکر

    • سلام؛
      البته موارد ریز کاربری در تلگرام مورد بحث این مقاله نیست ولی در مورد سوالتان به طور کلی توصیه می کنم اگر امکانی را در نسخه ها مختلف تلگرام نداشتید از گوشی این تنظیم را انجام دهید تا در همه نسخه ها اعمال شود.

  17. سلام خسته نباشید. من فکر میکنم که یک شخصی عکس من رو برداشته و باهاش استیکر ساخته چطور میتونم شماره همین شخص رو گیر بیارم آیدیش رو کنار استیکر نوشته.لطفا راهنماییم کنید باتشکر

  18. خسته نباشید چطوری میشه با داشتن ای دی یک شخص شماره تلفن ان فرد رو بدست اورد لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستید ممنونم

    • سلام؛
      روش مطرح شده در این آموزش که در کتاب ضمیمه شرح داده شده است صرفا برای بدست آوردن شماره تلفن و سایر اطلاعات کاربران در گروه ها و کانال ها است. و برای بدست آوردن شماره به صورت فردی کاربرد ندارد. موفق باشید.

  19. سلام خسته نباشید در مورد پیدا کردن شماره تلفن با استفاده از ای دی میخواستم بپرسم چجور همچین چیزی ممکنه اخ توی دانلودفایل هایتون در مورد همه چیز هست بجز همین یک مورد

  20. اگه میشه راهنماییم کنید ممنون

    • باسلام؛
      همانطور که در عنوان ؛ متن و برخی از دیدگاه ها نوشته شده است روش مطرح شده در این آموزش که در کتاب ضمیمه شرح داده شده است صرفا برای بدست آوردن شماره تلفن و سایر اطلاعات کاربران در گروه ها و کانال ها است. و برای بدست آوردن شماره به صورت فردی کاربرد ندارد. موفق باشید.

  21. ببخشید ولی همین مواردی ک گفتید بازم نمیشه اخه کلا توی مطالبتون نیست و حتی در فایل های صوتی هم چیزی در این مورد پیدا نکردم ممنون میشم راهنمایی کنید ک چگونه این کارو انجام بدم

    • سلام مجدد؛
      دوست عزیز در ترفند چهارم از کتاب “8 ترفند بازاریابی در تلگرام” تحت عنوان: “راه حل دریافت اطلاعات و شماره تلفن کاربران” تکنیک لندینگ پیج برای جمع آوردی اطلاعات کاربران تشریح شده است.

  22. سلام  آیا امکان دارد مدیر کانال به شمارهای کاربران دسترسی داشته باشد

  23. سلام خسته نباشید من با یک سیم کارتی پیج تلگرام ساخته بودم و سیم کارتم سوخت و بدتر از اون تلگرامم از گوشینچم حذف شد میخواستم ببینم میتونم باز هم به اون پیجم لاگین شم؟؟
    ممنون از سایت خوبتون

    • باسلام؛
      مدیریت و پردازش داده ها در تلگرام وابسته به خط و سیم کارت است و نه سخت افزار؛ پس با بازیابی مجدد خط همراه خود از هر سخت افزار و موبایلی می توانید مجددا به اطلاعات کانال خود دسترسی پیدا کنید.

  24. سلام عیدتون مبارک. یه سوال داشتم ازتون اونم اینه که کلا افراد توی تلگرام میتونن شماره فرد خاصی رو بدست بیارن؟؟ ممنون میشم توضیخ بدین

    • باسلام؛
      در پست های قبلی هم اشاره شد که یافتن شماره تلفن کاربران در تلگرام با امکانات پیش فرض در این نرم افزار میسر نیست.

  25. سلام من یه شماره تو تلگرامم داشتم که دیگه الان ندارم و شدیدا هم بهش نیاز دارم
    چجوری میتونم اون شماره رو دوباره پیدا کنم
    (تقریبا تمام روش های recovery و بازیابی رو امتحان کردم هیچکدوم جواب نداده…)
    البته تنها چیزی که برام از اون شماره یادم مونده اسمشه (نه آیدیش)
    میتونید کمکم کنید
    با تشکر

    • باسلام و احترام؛
      متاسفانه سوال مطرح شده ارتباطی به موضوع این مقاله و حوزه مارکتینگ تلگرام ندارد. شاید سایت هایی مشابه لینک زیر بتوانند مشکل شما را رفع نمایند:
      soalbepors.ir

  26. سلام جناب گوگانی با تشکر از شما،یه سوال داشتم ایا از طریق ایدی امکان پیدا کردن گروه هست؟

  27. سلام آیا شما سایت هم طراحی می کنید و در صورت پاسخ مثبت هزینه طراحی یک سایت ساده حدودا چقدر می شود
    با تشکر

    • باسلام،
      بله خدمات طراحی وب و اپلیکیشن به صورت تخصصی نیز در مجموعه انجام می گردد.
      توضیحات بیشتر برای شما ایمیل گردید.

  28. من اگه توی یه سوپر گروه عضو بشم آیا ادمین های اون گروه میتونن شماره من رو ببینن؟

  29. سلام ، چه طور میشه از صاحب یک کانال درخواست عکس یا فیلم و…… کرد ؟

  30. سلام و خسته نباشيد ممنون از مطالب خوبتون و راهنمايي هايي كه ميكنيد من يه سوال داشتم در مورد پيدا كردن شماره تلفن مزاحم در تلگرام

    • امكان پذير نيست مگر از ترفندهاي هوشمندانه غير نخصصي ( با عرض معذرت خر كردن طرف ) اين مار رو بكنيد

  31. سلام و خسته نباشید خدمت شما

    یه مشکلی پیش اومده برام ممنون میشم کمکم کنید

    اقا من با یک شماره خاص تو کامپیتوترم تلگرام وصل کردم و با telegram for pc کانکت میشدم

    به یک شخصی پیام دادم که شماره من رو نداشته و من هم تو کامپیوترم شمارشو نداشتم

    وقتی بهش پیام میدادم فقط منو با یوزرنیم من میدیدی و منم تنها یوزر نیمشو میدیدم

    (ولی شماره این شخص تو گوشی بنده ذخیره بوده)

    واسه بار اول وقتی بجای کامپیوترم با گوشیم وصل شدم بهش پیام دادم چون شمارشو داشتم شماره من برای اون ارسال شد

    بعدش از تو گوشیم کانتکت و پاکش کردم تو تلگرام کامپیوترم هم پاکش کردم با وجود اینکه شمارش تو گوشیم ذخیره نیست و تو گوشی مخاطب بنده هم ذخیره نیست متاسفانه بازم وقتی پیام میدم شماره من برا ایشون نمایش داده میشه

    خواستم راهنماییم کنید چطور شماره بنده برای ایشون ارسال نشه

    با تشکر

  32. با سلام، من شماره و اکانت تلگرام شخصی را داشتم اما ایشان دیلیت اکانت کرده و با شماره دیگری اکانت زده و بدون اینکه شماره ی جدیدش را داشته باشم شماره اش در تلگرام برای من آمده چگونه ممکن است که با شماره ی دیگری اکانت زده و بدون اینکه شماره ی جدیدش را داشته باشم اکانتش در تلگرام باقی بماند و تنها شماره و یوزرنیمش تغییر کند؟

    • تا ايشون شماره شما رو پاك نكنه اين موضوع ميسر نميباشد ، مگر با شماره جديد و اكانت جديد اقدام كنيد ، لازم نيست اسم و عكس و مشخصات رو عوض كنيد فقط شماره ايشون رو از كنتاكت خذف كرده شماره جديد استفاده كنيد همين

    • دليلش وجود ضماره قبلي شما در كنتاكت ايشونه. ده شماره دسگه هم عوض كنه به محض جوين شدن شمارش وايضا در صورت ثبت اسدي يراي شما ارشال ميشه ، مگه شما شمارت رو عوض كني

      • سلام ببخشید میشه اینو توضیح بدین.من متوجه نشدم یعنی الان من دیلیت اکانت کنم و با یه شماره دیگه تلگرام نصب کنم شماره من واسه کسی میره؟مگه ممکنه؟اون شخص که شماره منو نداشته چطور ممکنه؟منظرتون اینه که اگه واسشون پی ام بفرستم چون شماره اون طرف تو گوشیم سیوه شماره منم براشون میره؟
        ممنون میشم اینو توضیح بدین خیلی ذهنمو مشغول کرده

    • دليلش وجود ضماره قبلي شما در كنتاكت ايشونه. ده شماره دسگه هم عوض كنه به محض جوين شدن شمارش وايضا در صورت ثبت اسدي يراي شما ارشال ميشه ، مگه شما شمارت رو عوض كني

  33. سلام چه طور می نکنم یک پیام حذف شده را توی تلگرام برگردانم

  34. سلام من کسی تلگرام با خط دیگه داره اما شمارش ندارم مینونم پیدا کنم.امکانش هست راهی داره

  35. ممنون از شما به خاطر پاسخگو بودن. من کامنت های دوستان و پاسخ های شما رو خوندم و از این که وقت میزارین متشکرم.
    من یک سوال دارم که هیچ جا پاسخش رو پیدا نکردم.
    با وجود اینکه میگن تلگرام هک نمیشه, اما تا به حال ۲ بار تلگرام من هک شده, و این در حالیه که من هم پسورد گذاشتم, و هیچ کس دسترسی به تلفن من رو نداشته.
    هر وقت که هک شدم چند تا Active Sessions بوده که من از هولی که داشتم سریع پاک کردم.
    اما میخوام بدونم چطور میشه شماره تلفن یا هر اطلاعاتی از شخص هکر پیدا کنم از رو IP که دیده میشه.
    شنیدم که شماره تلفن شخص هکر رو میشه پیدا کرد اما نمیدونم چطوری.
    ممنون میشم پاسخ بدین.
    متشکرم

    • باسلام؛
      برخی از سوالات چون خارج از دایره موضوع این مطلب است یا بی پاسخ مانده یا پاسخ کاملی داده نشده که من مجدداً عذرخواهی می کنم.
      اما در مورد امنیت تلگرام در مطالب قبلی هم ذکر شد که تا این لحظه هیچ گزارشی از هک و نفوذ مستقیم از طریق تلگرام گزارش نشده است. بلکه نفوذ ها عمدتاً از طریق ابزارهای خارج از تلگرام و بر روی خود تلفن همراه شما می باشد. در صورت مشاهده این گونه نفوذ ها قبل از هر اقدام به امنیت اندروید خود بپردازید از نصب برنامه های فرعی اجتناب کنید و فقط برنامه های تلفن همراه خود را از play store نصب کنید. در مورد تامین امنیت اندوید خود از لینک زیر استفاده نمایید:
      https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF

    • هک نشدی خودت برنامه ای مث موبوگرام و اینا نصب کردی همراهش اینطوری اشتباه گرفتی

    • بهترين راه براي هك نشدم تلگرام ترفند دو مرحله اي هست ، مرحله اول كدي هست كه تلگرام ميفرسته هر زمان شماره شما براي تبگرام ارسال بشه كدي پنج رقمي براي ورد به تلگرام شما به خط ثبت شدت ارسال ميشه و اگه كسي به هر ترفندي به اون پيام دست پيدا كنه مينونه وارد تلگرامت بشه البنه عمر اون پيام سه دقيقه اس و بهد دي اكتيو ميشه حالا فكر كمن كسي به هر شكلي اومن كز بست اورد و تونست وارد بشه.
      تلگرام ترفند ساده و كاربردي براي اين داره كخ بهش دي اكتيو دو مرحله اي ميگه يعني هر وقت اون كد رو كسي دد نتونه به راحتي وارد صفحه تلگرامت بشه اگه دوست داري به صورت تصويري آموزش اين راه حل عالي و كار آمد رو بدوني به آيدي تلگرامم پيام بدهخوشجال ميشم كمكت كنم ميتوني ايميلم بدي gmail: shahyaraghajaniii@gmail.com
      email : shahyaraghajani @ yahoo.com
      telegram :@Shahyarxx
      telgram: +98919-191-6338
      instagram: shahyar.x. instagram:hosseinpanahii

  36. ممنون از کتاب خوبتون واقعا عالی بود به تکاتی اشاره کرده بودید که من در هیچ جای دیگه نخونده بودم

  37. سلام خسته نباشید این واسه دومین بار ی پیام به ایرانسل من با شماره های شخصی ایرانسلی و هر دوبار با یه شماره متفاوت اس اومده با این موضوع که به همسر یا دوست خود شک دارید هک صد در صد تلگرام و یه ادرس سایت میده میاد برا یکی از نزدبکانم هم رفته بود خواستم بدونم ایا امکان داره که تبلیغات مال شرکتهای خاص باشه اخه بیشتر مضمون تبلیغاتی داره یا جدید باب شده باشه برا ایرانسلها بیاد ایا شما اطلاعاتی در این رابطه دارید میخاستم بدونم امکانش هست تبلیغات باشه یا مزاحمی بوده و سرکار گذاشته ممنون میشم راهنمایی کنید

  38. سلام.میخواستم ببینم درسته که اگه شماره یکی رو ذخیره کنم شمارم واسش نشون داده میشه؟؟؟؟

  39. سلام

    با تشکر از وقتی که برای راهنمائی کاربران صرف میکنید تا روشنگری کنید

    میخواستم یک پیام از قول من به دیگر کاربرانتون بدهید در مورد هک تلگرام من شخصا” از 7 سایت که ادعای برنامه هک تلگرام رو داشتند خرید کردم اما هیچیک چنین برنامه ای رو نداشتند و متاسفانه همشون کلاه بردار بودند با پیگیری هائی که انجام دادم متوجه شدم 5 سایت با اسامی مختلف مربوط به یک شخص یا گروه خاص است بدبختانه به صرف اینکه مبلغ از دست رفته 5-20 هزارتومان هست اغلب مالباخته گان پیگیر موضوع نمیشوند و بد تر از اون پلیس فتا نیز کاری در این خصوص انجام نمیدهد حتی با یکی از فروشندگان در تلگرام صحبت کردم (با یه شماره مجازی وصل شده بود) اون شخص در جوابم که گفتم تا بحال 5-6 مورد خرید انجام دادم و همگی دروغ بوده قسم بزرگی خورد که برنامه اونها اصل هست و مشکلی نداره اما متاسفانه او هم دروغ میگفت همه شما ها حتما” تبلیغات رو در نت دیده اید که نوشته اگر به عشقت و همسرت و فرزندت شک داری بدردت میخوره اینها همشون بدون استثنا” خلاف واقع میگویند اما یه توصیه به دوستان اغلب کاربران که در پی بدست آوردن شماره و اطلاعات یک شخصی هستند که مدتی با اونها در ارتباط بوده و ناگهان طرف غیبش زده و احتمالا وعده وعید های داده و رفته دوستان مطمئن باشید که شخصی که یکباره غیبش میزنه حتی اسم و شغل و هر حرفی که زده و وعده انجام کاری رو داده همش سرابی بیش نبوده چرا که کسی که واقعیت رو گفته باشه هرگز کم و گور نخواهد شد متاسفانه بعضی ها کارشونه که با عقل و احساسات و زندگی و کار و از همه مهمتر از ساده لوحی دیگران سو استفاده کنه و بذاره بره سراغ یه عده ساده لوحه دیگه بجای وقت تلف کردن و دنبال سراب رفتن بچسبید به زندگیتون و از عقلتون بیشتر استفاده کنید دیدم بعضی ها همه فکر و دکرشون شده شخصی که گم کردند و فکر میکنند دنیا به آخر رسیده و حتی امیدشون به زندگی رو از دست دادن ااگه از امروز دیگه بهش فکر نکید خواهید دید که هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و دنیا به اخر نرسیده براتون ارزوی موفقیت میکنم

    • باسلام؛
      ممنون از وقتی که برای ارسال این دیدگاه گذاشتید؛ امیدوارم کاربران عزیز سایت هم از این تجربه شما استفاده کنند.

  40. باسلام / مطلبی از طرف یکی دوستان ،برای بنده در تلگرام فوروارد شده است.آیا میتوان شماره ی شخص نویسنده ی پیام اصلی را در تلگرام پیدا کرد؟چون امکان پیام دادن به آن شخص وجوددارد ولی همانطور که می دانید شماره اش نمایش داده نمیشود/باتشکر

  41. سلام
    میشه راهنماییم کنید خیلی برام مهمه
    من شماره یه بنده خدایی رو دارم ولی اون شماره منو نداره
    ایشون مدیر یه کانال تلگرام هستند . من چند وقت پیش با لینک وارد کانالشون شدم
    حالا میخوام بدونم شمارمو الان داره یا نه ؟

  42. سلام برادر
    یه مشکل داشتم یه مخاطب تو تلگرام برام پیام میفرسته اما ناشناسه . حذفش هم میکنم دوباره پیام میده و مزاحمه چگونه شمارشو پیدا کنم

    • اون احتمالا شماره شمارو نداره از تو گروه یا پیامهای فروارد شده وارد پی وی شما میشه. میتونید بلاکش کنید به سادگی دیگه مزاحمتونم نمیشه

  43. سلام وخسته نباشيد دوتا سوال داشتم اول اينكه يكي به من توي تلگرام پي ام ميده از روي ايديش ميتونم بفهمم كه شماره اش چيه ويا اينكه از مخابرات دنبال كنم ؟واينكه وقتي توي تلگرام چت ميكني ميتونن ردت رو از مخابراط بزنن وچت ها رو كنترول كنن ممنون ميشم ازتون جواب بديد خسته نبتشيد

  44. سلام
    کار راحت تری برای بدست آوردن شماره با id وجود نداره !! خب اگه کانال نداشته باشی یعنی نمیشه!!؟؟

  45. سلام. من تو یه گروه با یه نفر آشنا شدم الان میخوام شمارشو پیدا کنم و یجورایی سوپرایزش کنم … راستش خجالتم میکشم از خودش شماشو بگیرم .. البته تو پی وی هم با هم در ارتباطیم .. اما هر دو عضو یه گروه هم هستیم .. راهی داره ؟؟؟

  46. سلام دوست عزیز شما که متخصص وب و طراحی سایت هستید چطور
    خودتون از قالب صحیف تو وردپرس استفاده میکنید
    قالبتون رو یه چیز درست و قشنگ بزارید

    • سلام؛ مرسی از دقت و نظرتون ولی این مورد علاوه بر سلیقه برآمده از نتیجه طراحی و آزمون و خطا در بیش از 600 وب سایت است.
      شاید از من قبول نکنید ولی “قشنگی” آن هم از نوع سلیقه ایی آن؛ آخرین فاکتور موثر در موفقیت یک وب سایت است.

  47. امیر حسین صباحیان

    سلام
    خانوم من زیاد با تلگرام آشنا نیست ندانسته یک گروه تشکیل داده که همه مخاطبینش داخل اون بودن ، خواست گروه رو حذف کنه ولی خودش رو از گروهش حذف کرد الان خودش تو گروه نیست ولی گروه هنوز فعاله چطوری میتونه گروهش رو پیدا و حذف کنه
    ممنون میشم کمکم کنید .

    • بهش بگو برگرده گروه وقتی برگشت گروه خودکار مدیر میشه میتونه حذفش هم کنه اخه این کاری داشت

  48. سلام چجوري بدون داشتن شماره يه نفرو توي كانالم ادمين كنم

  49. سلام
    من در یک کانل عضو هستم چطور میتونم از افراد حاظر در کانال اطلاعاتی داشته باشم؟

  50. سلام.آیا با عضو شدن در کانال تلگرام ،شماره تلفن من برای مدیر کانال قابل دیدنه؟

  51. سلام خسته نباشيد سوال من در مورد تانگو هستش
    چطور ميشه شماره رو از روي ايدي پيدا كرد ممنون

  52. سلام..من اکانت تلگراممو حذف کردم هنوزم ممکنه کسی هکم کنه؟

    • با عرض سلام و خسته نباشید ب مدیر عزیز این سایت لطفا بزارید این نظرمو عزیزان اول از همه بهتون بگم سوال های بی ربط نپرسید بخدا مدیر سایت جنبه ی زیادی داره هیچی نمیگه یارو اومده میگه تلگارممو دلیت کردم ایا هک میشم؟ اخه وقتی یکی چیزی رو نداشته باشه هک میشه؟؟؟؟ یارو هم از سادگیش سو استفاده کردن گفتن با یک کلمه حرف شمارتو گیر میاریم اونم ترسیده اومده اینجا میگه گرفتار شدم بخدا کامنت ها رو دیدم گیج شدم کلا مدیر ببخشید زیاد پروم ولی بخدا کامنت هاشون اعصاب خرد کنه بیشتر کامنت های مسخره هم دخترا میدن الکی میان ی چیزی مینویسن یعنی هستیم ما هم چیزی بلدیم خخخ

  53. سلام
    لطفاااااااا برام ایمیل کنید چند بار ایمیلم و وارد کردم ولی به ایمیلم ارسال نشده

  54. سلام و خسته نباشید
    راهی هست بشه فهمید اکانت یک نفر روی چه مدل گوشی فعاله؟
    مثلا کسی میتونه از این راه بفهمه مدل گوشی من چیه؟
    چون توی اکتیو سشن های خودم مدلای دستگاه هایی که فعاله مینویسه. میخوام بدونم امنیتش چجوریه؟
    اگه امکانش هست به ایمیلم هم پاسخ بدین. ممنونم

  55. سلام اقا عماد..من توی یه گروهی داشتم کل گروهو گیر می اوردم..یکیشون برگشت گفت دوستم جی پی اس داره و گوشیش پیشرفته اس..الان پی ام تورو دادم تا پیدات کنه..من از ترس دلیت اکانت کردم و دوباره اومدم..با اینکه شماره منو ندارن هیچکدومشون ولی به گوشم رسوندن یا اینکه دلیت اکانت کردم باز میتونن پیدام کنن..با اینکه بعد دلیت باهاشون ارتباطی نداشتم..همچین چیزی ممکنه؟؟توروخدا جواب بدین

  56. سلام مهندس یه راه درس و حسابی بگو بشه از رو آی دی شماره طرفو پیدا کرد
    اصن هر راهی هس بگو چ آی دی چ هک و…

  57. سلام خوب هستین؟
    ببخشید من چطور میتونم شماره یه شخص رو در هنگام چت در تلگرام بدست بیارم؟
    ممنون میشم کمک کنید

    • در صورتي كه اون شخص هم اين تمايل رو داشتهزبلسذ . در غير اين صورت براي كاربران معمولي تقريبا غير ممكنه

  58. برا من نیومد!!

  59. با سلام. ببخشید یک بار یه نفر شماره موبایل خودش را در چت تلگرام برای من فرستاد من اون را در دفترچه تلفن گوشی خودم ذخیره کردم بعد از مدتی اون شخص به موبایل من زنگ زد درصورتیکه شماره همراه من را نداشت. وقتی ازش پرسیدم چطوری شماره همراه من را بدست آوردی گفت وقتی شماره منو ذخیره کردی شمارت را بدست آوردم. میخواستم بدونم چطور چنین چیزی امکان داره؟ و چیکار کنیم که اینجور نشه. ممنون

  60. سلام ببخشید من یه سوال داشتم …..یه نفر با برنامه تلگرام واسه من مزاحمت ایجاد کرده 1 بار …و تلگرامش رو دیلیت اکانت کرده …یعنی بعد از مزاحمت کامل ددیلیت اکانت کرده و هیچ ای پی ادرس یا شماره ای ازش وجود نداره …….میخواستم بدونم ایا میشه این شخص رو پیدا کرد که کی بوده؟ ایا این امکان وجود داره ؟ از هر طریقی که بشه ….لطفا زود پاسخ بدید ممنون

    • در تلگرام فقط از دو طريق ارتباط ممكنه يا از طريق يوزر ايدي معمولا در گروه ها مورد استفاده قرا ميگي ميگره و داراي امنيت بيشتريه يا از.طريق شماره حال مزىتىعزنيس اين سير شمرره از يك سمت اجرا بشه قاعدتا شماره شخص دوم هم نميان ميشه و از شما سوال ميشه آيا اين شناره در كنتاك ( دفتر تلفن ) ششما هم ذهبرهزبشه ، شنادهر زمانزشخصي را از روي شماره تلفنش فراخواني ، اد. يا دعوت منذىداين حقدرازلراط بدمقبلدقائل كيشويد ، در نظر داشته باشيد شماره ايشان و شما تنها شماره هايي كه براي باز شناسي در يبت نام اوليه اپليكيشن بدان مترفي كرده اي قابل ذاز نشر هستند ،براي سوالات فضاي مجازي و نت در خدمت هستم
      emil: shahyaraghajani @yahoo.com
      tlg:youDadbeby
      +989191916338

    • خير در صورت دليت اكانت نميتونيد ( البته اين كار تخصصيهزودر موارد خاص بچه هاي سايبري ميتونن به يورات تخصصي كارهايي بكنن )

  61. باعرض سلام وتقدیر از سایت خوبتون
    من وابجیم از یک گوشی مشترک استفاده میکردیم(واسه تلگرام) یه مدت کوتاه چون گوشیش مشکل داشت …
    من تلگرام اونوهک کرده بودم روگوشیم
    حالا گوشیش درست شده وتلگرام اونو پاک کردم ..ولی من هر چه مخازب داشتم رفته واسه اون چکارکنم پاک بشن مخاطبینم از تلگرامش ممنون راهنمایی کنید …

  62. سلام داداشی . بخداهرخوبی دنیا رابهتون بگیم بازهم کم گفتیم متاسفانه بیشترسایتها اول پول میخواهند ولی شماها تمام زحماتتون و رایگان درخدمت مردم قرارمیدید خسته نباشید خدا هر جی که میخواهی بهت بده عزیز من درتلگرام پیامهای بین منو یکی رد وبدل شد که همه موجود است حالا میخواهم کل پیام ها ویا پیام های انطرف و بعنوان مدرک برای شخضی ایمیل کنم این ایا راهی داره اگربطورعامیانه تر برام توضیح بفرماید ممنون میشم ویک سوال دیگرم اینکه درتلگرام مثلا یک سایت اینترنتی معرفی اجناس یا خریدو فروش اجناس که اصلا درزیرش جای وجودنداره که راحت بشه پیام بگذاری بعضی ها درزی جای پیامدارنند و بعضی ها ندارنند اینهایکه ندارند میشه راهی است پیام بهشون بفرستیم یانه امیدوارم منظورم و رسونده باشم دلیلش هم از ناشی بودنم است که عرض کردم عامیانه توضیح بدهید باتشکر وعذرخواهی موفق باشید

  63. سلام چجوری باید دوستم رو در تلگرام پیدا کنم .شمارشو ندارم

  64. سلام و خسته نباشید جانانه برای وقت و انرژی خوبی که می گذارین.
    یه سوالی دارم که مدتی ست ذهنم رو مشغول کرده.
    دوستی دردسر ساز در گروهی اضافه شده و بعد از مدتی که به عکس العمل هاش شکایت شد، با یک خط دیگر و البته یک آی دی دیگر وارد گروه شده و حرف های مسئله سازش رو از طریق آی دوم می زنه. (البته این حدس قریب به یقین منه و نمی تونم بدون مدرک محکمه پسند حرفم رو ثابت کنم)
    می دونم می شه از طریق شمارۀ اصلی شخص (همراه اول) شمارۀ دوم او رو ردیابی و آی دی دوم رو شناسایی کرد. در صورت امکان راهنمایی می خواستم برای مراحلی که باید طی کنم و این معما رو حل کنم.

  65. لام من شماره شخصی رو تو تلگرامم داشتم ولی اون شخص شمارمو نداشت باهاش چت کردم بعد یک ساعت بلاکش کردم ایا اون شخص بعد بلاک شماره منو‌میبینه یا ناپدید میشه لطفا جواب بدین

  66. من شماره یکی از دوستانم رادارم و میخوام وارد گروهش در تلگرام بشم ایا میتونید راهنمایی کنید با تشکر

  67. با سلام و تشکر فراوان برای این مقاله جذاب

  68. سلام، ممنون از وقتی که میزارین، اقای مهندس آیا چت ها و عکس ها و وویس مسیج هایی که توی تلگرام رد و بدل میشه قابل برگرداندن هستش یا نه، یک دنیا ممنون

  69. با سلام و درود

    وقت بخیر

    بنده طراح سایت هستم . در صورت نیاز میتونم سایتتون رو توسعه بدم .
    بطور مثال فونت سایت رو تغییر بدم . تو قسمت کپی رایت نام سایت و اسم شما رو قرار بدم . و هر خدمت دیگه ای که فکرو کنید.

  70. سلام.خسته نباشید .من عضو یک کانال هستم. چند روز پیش صاحب کانال به من پیغام داد. او حتی اسم برادر و شغل برادر و نام مدیر مدرسه ام را میدانست.هر چقدر که گفتم خودت رو معرفی کن این کار را نمیکردبجاش گفت به برادرت سلام برسون. مثل اینکه برادرم را میشناخت . اما برادرم‌گفته در ذهن ندارد کسی از دوستانش صاحب کانالی با اعضای زیاد باشد.صاحب کانال هم میگفت با سیستم کشوری در اطلاع است به خاطر همین اطلاعات رو میدونست…. حالا شاید هم دوست برادرم باشه……شما میتوانید کمک کنید بگید چگونه او را بشناسم……راستی عکس من در پروفایل تلگرامم بود.باتشکر

  71. سلام.میخواستم ببینم درسته که اگه شماره یکی رو ذخیره کنم شمارم واسش نشون سلام.میخواستم ببینم درسته که اگه شماره یکی رو ذخیره کنم شمارم واسش نشون داده میشه؟؟؟؟ منظورم تو تلگرامه

  72. سلام یک سوال داشتم ما در تلگرام ایدی یک نفر رو داریم ولی شمارش رو نداریم چطوری باید شمارش رو پیدا کرد

  73. من میخواستم بدونم میشه از رو ایدی تلگرام یکی شماره تلفنش رو پیدا کرد؟

  74. آیا امکان پیدا کردن شماره یک نفر در تلگرام با دانستن آیدی، اسم و فامیلش امکان پذیر هست؟؟؟

  75. سلام , من به تازگی 1مزاحم تو تلگرام پیدا کردم که داره با آبروم بازی میکنه , اما فقط یوز داره بدون هیچ مشخصات دیگه ای
    میخواستم ببینم راهی هست که بشه اون شخص رو پیدا کرد؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

  76. سلام خسته نباشید
    من با pc از تلرگام استفاده می کنم
    میخواستم بدونم میشه شخصیو که بلاک کردم و شماره و آی دیش یادم رفته از بلاکی دربیارمو پیداش کنم؟

  77. خوب‌من‌کانال‌یکی‌ازخواننده‌هارودارم‌ولی‌نمیتونم‌شمارشوپس‌بیارم

  78. سلام
    لینک دانلود برای من ایملیل نمی شه. مشکل از کجاست؟

  79. با سلام.شماره یک نفر را دارم که تلگرام داره میخواهم بفهمم ای دی آون چیه ؟

  80. سلام یه کانال رو حذف کردم ولی الان نیازش دارم ولی لینکش یادم نیست چطور برش گردونم؟

  81. درود ايميل براي دريافت pdf رايگان ارسال شد
    اما نتاسثانه چيزي دريافت نكردم ، آيا پيگيري ميشود !!؟

  82. سلام

    من روی موبایلم دو برنامه موبوگرام دارم یکی با خط خودم و یکی با خط شرکت.

    موبوگرام با خط خودم که بعد از خط شرکت هم نصب شده برخی از contact های من رو نشون نمیده درحالیکه اون افراد اکانت تلگرام دارند و با موبوگرام خط شرکت اونها رو می بینم.

    لطفا” راهنمایی بفرمایید.

    ممنون

  83. سلام، ميخواستم بدونم چطوري از روي آي دي يا يوزرنيم يه نفر شمارشو چطوري پيدا كنم و داشته باشم

  84. سلام خسته نباشید
    من قبلا توی تلگرام فردی تهدیدم کرده بود که توی سازمان سایبری آشنا داره و میتونه من رو پیدا کنه شماره منو نداشت و فقط آیدی و پی ویمو داشت من دیلیت اکانت کردم و دوباره برگشتم تلگرام با همون خط ولی شمارمو نداشت من دوباره برگشتم تلگزام و نام کاربری تلگرام هم ننوشتم میخاستم ببینم الان که من دیلیت اکانت کردم و نام کاربری من رو نداره میتونه از طریق سازمان سایبری منو پیدا کنه یا نه تورو خدا جواب بدید خیلی این موضوع واسم مهمه لطفا همینجا جواب بدید نه ایمیلم خیلی ممنون

  85. ببخشی من هر ماری می کنم چیزی به ایمیلم ارسال نمیشه حواهشا رسیدگی کنید

  86. سلام .
    من کارمند یک شرکت معتبر و دارای موقعیت خوب اجتماعی هستم . متاسفانه چند ماهی است که شخص یا اشخاصی قصد تخریب من رو دارند و مدام سعی میکنند که با حیثیت کاری و خانوادگی من بازی کنند . یا اسمم رو در این سایتهای همسریابی میذارند یا به تلگرامم پیام میفرستند ولی من از اونها هیچ شماره یا آدرسی ندارم .فقط آی دی اونها رو دارم . به نظر شما چطور میشه این جور اشخاص رو ادب کرد .

    • شما ب شماره ی من تو تلگرام پیام بده من انجام میدم

    • سلام اقامجیدمگه سایت همسریابی آبروی ادم میبره من خودم به شخصه هیچکسی رادردنیای واقعی نمیپسندم مغرورهستم به این دلیل رفتم سایت همسریابی شایدیکی راکه ۹۰درصدمعیارام داشته باش پیداکنم چرابایدابروی ادم بره

  87. با سلام
    من با خط خودم تلگرام هستم و هيج ابايي تا حالا نداشتم كه دروغ بگم عكس و اسم پروفايلمم واقعيه ، تو چند روز اخير از يك گروه لفت دادم و مجبور شدم با يه خط ديگه وارد تلگرام بشم و ازطريق لينك وارد همون گروه شدم تاكيدا عرض ميكنم با يه شماره ديگه و حتي با يه گوشي ديكه و با يه اكانت ديگه وارد اون گروه شدم بعد چند روز يكي از مخاطبان گروه كاري كرد كه منو متعجب كرد در گروه ٤ رقم آخر شماره موبايلمو نوشت و گفت ميخواي بقيه اشو بگم؟؟؟? لازم به ذكر اين خطي كه بعدا با اون به تلكرام اومدم مال شركته و ممكنه اين خط دست شخص ديگه از پرسنل شركت بوده من موندم اين شخص از كجا شماره منو ميدونست من به پي ويشم رفتم پرسيدم نگفت و بلاكم كرد ميخواستم بدونم آيا امكان يافتن شماره رو داره؟؟ يا نه ممكنه اون طرف اين شماره رو از قبل داشته؟؟؟ كه اين به اين معنيه كه شخص قبلي كه اين خط دستش بود با اين شخص آشنا بوده، لطفا راهنمايي كنين ممنون

    • سلام،برای من هم همین اتفاق افتاد،اگه تونستین دلیلش وراهش رو بفهمین لطفا به من هم بگین

  88. سلام من سیمکارتم گم کردم وایمیلم رو هم درتلگرام ثبت نکردم چگونه مخاطبین تلگرام پیدا کنم

  89. سلام مهندس وقت بخیر .میخواهم بدونم چطور میشه که از تلگرام به صورت اتوماتیک تمامی مخاطبی گوشی مثلا 2هزار نفر رو پیغام جوین در کانالم بدم؟

  90. سلام ببخشيد يه سوالي داشتم
    مي خواستم بدونم چجوري ميشه از آيدي تلگرام شماره ي يك نَفَر رو پيدا كنم لازم به ذكر كه فقط از اون شخص آيدي تلگرامشو دارم
    ممنون ميشم اگ جواب بدين

  91. سلام وخسته نباشید خدمت شما دوسوال دارم اینکه
    1 چطور می شود فهمید چه کسی پروفایلمون را دیده واگر پروفایل کسی را ببینیم اون فرد متوجه می شود ما پروفایلشو دیدیم
    2 چگونه می شود بدون داشتن شماره کسی وایدی کسی پیداکنم
    ممنون میشم جواب بدهید
    باتشکر وسپاس وموفق باشید

  92. سلام خسته نباشید پنهان کردن شماره تلگرام بجز کلاه کردن سر مردم و کلاهبرداری نتیجه ای نداره . فردی با همین کار سر من کلاه گذاشت و منو بلک کرد . فقط تنها یه ایدی تلگرام دارم و هیچ ردی از طرف ندارم . انشاالله خدا کمک بقیه کنه .

  93. با سلام واحترام
    ضمن سپاس از پاسخگویی حضرتعالی، پرسشی داشتم.آیا نام اعضای کانال برای مدیر کانال قابل رویت است؟ بنده به دلیل رودروایسی با چندی از همکارانم مجبور شدم در کانال های آنها عضو بشوم اما متاسفانه در طول روز آنقدر حجم عکس ها و پیام های کانال خا سریام آور شده که چاره ای جز حذف آنها ندادم اما نمیخواهم موجب دلخوری دوستانم بشود…پاسخ شما نهایت بزرگواریست
    با تقدیم احترام

  94. سلام یه نفر تو تلگرام بهم پی ام داده بعد دیلت اکانت کرده از کجا بفهمم ک شمارش چند بوده کی بوده؟؟؟

  95. سلام.من آی دی یه نفرو دارم که اون شخص اکانت منو میبینه.میخواستم ببینم چجوری میتونم شماره اونو پیدا کنم؟؟؟

  96. سلام اقا عماد خوبید؟

    ببخیش من در تلگرام با یه نفری صحبت میکردم که تلگرامشو هک کردن و بعد دو ساعت دیلیت اکانت شد و منم هیچ شماره و ایدی از ایشون ندارم

    میخوام کمکم کنید تا بتونم شمارمو بهش بدم یا شماره اونو به دست بیارم.

    الان فقط یه چت از اون دارم که اونم کاربری پاک شده است.

    من چجوری شماره اونو به دست بیارم یا به دست ایشون شمارمو بفرسم.

    ممنون میشم کمکم کنید

    لطفا?

  97. میخواهم به شماره تلفن دوستان تلگرام دسترسی پیدا کنم

  98. سلام
    من ترفند های زیادی برای دسترسی ب گوشی پیدا کردم.فقط سوالاتی راجب کد های برنامه نویسی داشتم.کمک میکنید؟؟
    7248730 (408)1+
    این شماره ی تلگرام منه
    اگ میتونی پیام بده راجب روش های دسترسی و کد ها حرف بزنیم

  99. دوستان اگه مشکل در تلگرام دارید با ما در ارتباط باشید
    ۷۲۴۸۷۳۰ (۴۰۸)۱+

  100. سلام
    من تو یک گروه هستم میخواستم ببینم مخاطبین من تو اون گروه هستن یا نه از کجا باید بفهمم؟

  101. میشه شخصی که تو تلگرام دیلیت اکانت کرده به هر نحوی پیدا کرد
    مثلا از پلیس فتا با غیره؟

  102. با سلام و احترام.
    نحوه دستیابی به شماره های تلگرامی منطقه ۶ و اطمینان ازصحت این شماره هارا از شما خواستارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

    • باسلام،
      برای اینکار می توانید از ارائه دهنده های پنل های پیامکی کمک بگیرید. بعضی از سرویس دهندگان در ارسال انبوه پیامک دیتابیس های منطقه ای و فعال در تلگرام را نیز به صورت دسته بندی شده در اختیار دارند.

  103. آیا امکان دارد نا از رو آیدی شماره طرف رو پیدا کنم خیلی حیاتیه ؟

  104. سلام چطور میتونم شماره تلفنه کسی که ن ایدی شو دارم ن چیزه دیگه بدست بیارم لطفا راهنمایی کنید

  105. سلام خسته نباشی، مهندس یک نفر شماره منو ذخیره کرد و یک مدتی پیام میدادیم بعدش دلیت اکانت کرد، الان از کجا مجدد شمارشو پیدا کنم؟ چون شمارش نیست
    و اینکه اگ مجدد وارد تلگرام بشه برای من پیام میاد ک این شخص وارد تلگرام شده؟ اگ شمارمو پاک کرده باشه چطور؟

  106. سلام وقتتون بخیر.

    یه سوال داشتم:
    من تازه نمایندگی بیمه عمر گرفتم، میشه منو برای بازاریابی راهنمایی کنین.
    به نظر شما چجوری میشه از طریق تلگرام بازاریابی مفید کرد؟
    با توجه به تجربه کاریتون آیا جواب میده؟ چه میزان زمان می بره؟

    ممنون میشم منو راهنمایی بکنین.

  107. سلامخسته نباشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم ایا میشه با داشتن ایدی لاین کسی شماره شخص رو به دست اورد اگر اره چطور میشه فهمید ممنون میشم زودتر جواب بدین

  108. سلام.من با برنامه تکست نو یه شماره مجازی ماله آمریکا درست کردم و باهاش رفتم تل…ولی اصلا نمیتونم اون مخاطب هامو ک تلگرام دارن رو تو لیست مخاطبین ببینم ،هیچ اثری ازشون نیست.!! ايديشونو وارد میکنم بالا میاد ولی نمیتونم بهشون پی ام بدم..لطفا اگه می تونین کمکم کنین اینم ايميلم:kosarm1147@gmail.com

  109. سلام ببخشید من از کانالی خرید کردم و برای ادمینش پول فرستادم ولی چیزی دستم نرسیده و پاسخگو نیستن.اون آیدی هم که بهم پیام داده هیچ اسمی نداره (البته من اسم و فامیل فرد رو دارم) آیا راهی هست که شماره ش رو پیدا کنم؟(شهرش رو هم نمیدونم)

  110. سلام من درگروه تلگرامی ای عضو هستم که ادمینها باوجود دیلیت اکانت و تغییر شماره ،براحتی شناساییم میکنن، البته به من گفته شده که اونا به سریال گوشیم دسترسی دارن،اما میتونم حتی بگم که محتویات گوشی وپیامهای منم دسترسی دارن چون بازتابش رو درگروه می بینم،بسیار نگرانم ونمیدونم چطور مانع از ادامه کارشون بشم!مدیرگروه هم زیربار نمیره وبه ادمینهاش اعتماد داره!عضویت دراین گروه برای من ضروریه اما وجود اون مزاحمها باعث ناامنی شده! هرکی میتونه راهنماییم کنه

  111. سلام آقا عماد یه سوال خیلی برام مهمه اینه که من الان مثلا ایدی یه نفر رو تو تلگرام دارم ولی شمارشو ندارم چجوری میتونم از طریق ایدیش شمارشو پیدا کنم؟؟ خیلی برام مهمه؟

  112. سلام وخسته نباشید
    آقای گوگانی من وهمسرم به دلایلی چندروزمیشه که مثلاقهرکرده تشریف برده خونه پدرش ومتأسفانه ازخودخواهیی شدیدشماره موبایلشم عوض کرده،ولی ناگفته نماندشماره ی چندنفرازفامیلاش ازجمله خواهرش ودخترخاله وداییش روهم دارم که خوشبختانه ازتلگرام هم استفاده میکنن،
    آقای گوگانی منم مثل برادرکوچیکترتون،توروخدااگرراهی برای بدست آوردن شماره خانمم وجودداره،التماستون میکنم نزاریداین زندگیمون ازهم بپاشه،
    چون روزبه روزعلیه من تحریکتروفاصله ش ازمن زیادترمیشه،
    شماروبه اعتقاداتتون قسم میدم درصورت امکان منوناامیدنکنین،
    خدااجرتون بده،چنانچه من شماره شوداشته باشم،نمیزارم دشمنام برنده وزندگیمون ازهم بپاشه،خانمم سنش کمه زودفریب میخوره،وفریب هم خورده که بایه سوءتفاهم قهرکرده رفته خونه ی پدرش،
    لطفاکمک کنین،من میدونم راههایی هست ولی باهاشون آشنانیستم تاشماره شوبدست بیارم،
    ابوالفضل العباس پشت وپناهت که به ابوالفضل قسم حقیقتوبهتون گفتم،،،
    منتظرجوابتون هستم،
    پایدارباشین،

  113. من یه سوال داشتم چ جوری میتونم کسایی ک شمارمو دارن ولی من شمارشونو ندارم بفهمم کی هستن؟ممنون میشم جواب بدین

  114. تیم برنانه نویسی پایتخت با افتخار برنامه ای منحصر به فرد طراحی و ساخته ایم که اگر آی دی تلگرام را داشته باشم میتوانیم شماره فرد مورد نظر را مشاهده کنیم*******

  115. اینکه مینویسند هک تلگرام دیگران . صحت داره . میشه اینکاروکرد و همزمان تلگرام طرف داشت؟

  116. سلام من میخواهم با شما تماس صوتی داشته باشم نتیجه را ایمیل کنید لطفا

  117. با تشکر از مطالب خوبتان …. کتاب جذابی باید باشد هنوز مطالعه نکردم ولی خیلی تمایل دارم هرچه زودتر تهیه کنم

  118. سلام از این طریق که همان ارسالی به ایمیل من است،میتوانم شماره صاحب کانال را پیدا کنم؟

  119. ممنون از اطلاعات مفیدتون

  120. سلام.من یه هفته ای میشه شماره موعوض کردم.واسه چند دقه رفتم تو کانال چت تلگرامی.بعد الان یکی بهم زنگ زده میگه شماره تو از کانال گرفتم.آیا حتی اگه شماره رو ازقسمت تنظیمات منو مخفی نکنیم امکان دیدن شمازه مو هست؟؟؟؟؟

  121. سلام میشه توضییح بدید دقیقا چطور یه کلیپ تبلیغات رو برای یک شهر تو تلگرام بفرستیم ؟یکی از دوستان این سوالو پرسید ولی متوجه جوابتون نشدم گفتین پمل عمومی از کجای تلگرام باید بیاریمش اسم شهر مورد نظرو باید کجا بزنیم؟

  122. سلام وقت بخیر.میخاستم بدونم میشه کاری کرد که حتی اگر آیدی وارد گروه شدی ،کسی نتونه شمارتو پیدا کنه؟

  123. سلام ایا راهی هست که بشه مخاطبان دوطرفه رو دور زد ؟چون من چند روز پیش گوشی دوستم رو چک کردم دیدم شماره من, تو گوشیش ذخیره هست ولی تو تلگرامم جلو اسمش شکل ادمک نیست این در حالیکه جلو اسم بقیه مخاطبانم تو تلگرام شکل ادمک میبینم…یعنی ممکنه این دوستم مخاطبان دو طرفه رو دور زده باشه؟؟یعنی یه کاری کرده که من نفهمم شمارمو داره؟؟

  124. سلام…..وقت بخیر…..میشه شخصی که آیدی نداره رو با اسم کاربریش پیدا کنم؟؟

  125. بسیار عالی بود . ممنون

  126. کارآمد و مفید

  127. سلام وقت بخیر.من هر وقت فیلمی رو از گالری به تلگرام منتقل میکنم رنگ فیلم بصورت آبی درمیاد.الان هم کلیپی رو به پی وی خودم ارسال کردم و از اونجا share کردم و باز هم همین مشکل هست .رنگ کاملا آبی میشه.برای رفع این مشکل باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  128. آیا عبارتی هست که با سرچ اون تو گوگل بشه به سایت های گرفتن بک لینک دست پیدا کرد؟

  129. سلام،شماره کسی و میخوام ک ندارمش ،با ایدی یاب هم نتونستم پیداش کنم،راهی هست برا پیدا کردنش??ممنون

  130. آیا چجوری میتوان به تلگرام شماره مجازی کسی پی وی داد ؟ که نه شماره اش را داریم نه یوزرنیم آیدی دارد

  131. باسلام.مایه مزاحم داریم که باتلگرام پیام میده اما شمارشو نمیتونیم پیدا کنیم.روی گوشی چندنفرازافراد خانواده پیام داده.به پلیس فتا هم مراجعه کردیم قرارشد خبر بدن که ندادن هنوز.راهکاری هست بتونیم شمارشو پیدا کنیم؟؟اگه راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم.خیلی درعذابیم.

  132. والا دوستن عزیز تلگرام راهی نداره تا شماره عشقتان رو پیدا کنید تلگرام در کل راه بسته که نشه لعنت بر پدر مخترع تلگرام من سه سال هست با عشقم چت تو تلگرام و بی تالک میکردم اخرش هم شمارش رو نتونستم پیدا کنم اونم میگه تا ریزیدنت قبول نشم شماره نمیدم منو خیلی دوست داره اما نمیدونم چرا شماره نمیده من دارم دیونه میشم تا حالا خیلی از طرف خانواده دختر برام پیشنهاد شده اما من اونو دوست دارم جوری که ریختم به هم با این وجود منتظرم تا قبول بشه از شانس من دانشگاه علوم پزشکی هم اطلاعات رو نگه نداشته که با ریس دانشگاه در گیر شدم اما گفت به خدا نداریم ازش اطلاعات فقط این ها رو داریم که از شانس تو هم تغییر داده شده

  133. سلام توی تلگرام هرکی به من پی ام میده شماره اش نمیفته.به نظرتون دلیلش چیه؟؟؟

  134. واقعا راهی هست که بشه این کار انجام داد؟
    باتشکر از مطالب بسیار خوب و مفیدتون

  135. سلام وقت بخیر
    مدتی تو تلگرامم یه اسم میاد که نه شماره داره نه یوزر
    هر چی هم پیام میدم جوابمو نمیده و نمیدونم کیه
    میخواستم بدونم راهی هست که بفهمم کیه

  136. سلام.آیا راهی هست که از طریق یوزرنیم شماره و یا موقعیت مکانی طرف مقابل برای من شناسایی بشه؟

  137. سلام خدمت مدیریت سایت .
    آیا میشه کسی از تلگرام که بهمون پی ام داده ولی بعدش دلیت اکانت کرده شمارشو پیدا کرد ؟؟؟؟

  138. سلام خدمت شما
    در بعضی مواقع کاربر اطلاعاتشو پنهان میکنه که هیچکس نبینه(ایدی و پروفایل و بیو و…)ایا راهی وجود داره که به اونا دسترسی پیدا کنیم؟

  139. سلام،شماره کسی و میخوام ک ندارمش ،با ایدی یاب هم نتونستم پیداش کنم،راهی هست برا پیدا کردنش??ممنون

  140. سلام… شماره کسی و تو تلگرام میخوام که ندارمش چه جوری میتونم پیداش کنم با ایدی یاب هم پپیدا نشد.
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

  141. چجوری میتونم پیام های حذف شده و شماره ی کسی که بلاک و دیلیت اکانت کرده رو بدست بیاورم؟

  142. سلام نمیدونم هنوز سایت فعاله یا ن اما تروخدا کمکم کنین.من دلیت اکانت کردم ولی الان شدیدا به پی وی یکی از افرادی ک باش چت کردم نیاز دارم.چون ایدی نداره نمیتونم پیداش کنم.فقط توی فایل تلگرام یه ویس ازش دارم.لطفا راهنمایم کنین ک چجوری میتونم پیداش کنم؟

  143. واقعا این ترفند جواب میده یا نه ؟ من که به نتیجه ای نرسیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.