دانلود رایگان 8 ترفند بازاریابی در تلگرام

همه تکنیک هایی که باید در بازاریابی تلگرام بدانید: چگونه 500 هزار تومان در هفته درآمد کسب کنم؟! کانال و ترفندهای 100 هزارتایی شدن! آموزش ساخت استیکر اختصاصی. راه حل دریافت اطلاعات و شماره تلفن کاربران. آموزش ساخت ربات بدون کدنویسی. فوت و فن های حرفه ای های تلگرام و…
برای اولین بار 8 راز برای کسب درآمد در کتاب الکترونیکی زیر مطرح شده است. برای دریافت رایگان این کتاب فقط کافیست از لینک زیر ایمیل خود را وارد نمایید تا کتاب الکترونیکی ۸ ترفند بازاریابی در تلگرام همین الان در ایمیل شما باشد!


tele-land

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

ویژه: 18 مقاله برتر سایت را در یکجا جمع کردیم! ( تایم لاین موفقیت یک کسب و کار)

امروز قصد دارم در این مقاله ویژه به ترتیب یک خط روایی را از تعریف …

23 نظر

  1. سیاوش قره داغی

    با سلام.ببخشید من نمیتونم این کتابهارو دانلود کنم.خواهشاا منو راهنمایی کنید. با تشکر

    • باسلام؛
      به محض اینکه ایمیل خود را در باکس بالا وارد نمایید؛ پس از کلیک در باتن “همین الان رایگان دانلود کن” لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.
      برای سهولت می توانید از لینک زیر نیز اقدام به دانلود نمایید:
      http://emadg.com/marketing-trick-land/

  2. با سلام

    با توجه به پاسخی که داده بودین حالا به فرض من خودم میخام کسب درآمد داشته باشم به بقیه کاری نداشته باشم پس با تنها درست کردن کانال نمیشه کسب درآمد کرد و اینکه میتوان با تبلیغ کردن از کسب و کار خود در کانال کسب در آمد کرد؟؟

    • سلام دوباره؛
      در کامنت قبلی هم توضیح دادم که هر دو حالت قابل اجراست؛ یعنی شما هم می توانید به صورت مستقل یک کانال با ترافیک بالا با روش هایی که در کتاب اشاره شده برای خود ایجاد کنید و از تبلیغات ؛ کلاس های آموزشی ؛ معرفی و فروش کالاهای وابسته و… کسب درآمد کنید و یا اینکه به صورت مکمل از ترفند های تلگرام برای کسب و کار خود بازاریابی کنید و مشتری های جدیدی را برای خود پیدا کنید کاری که امروز خیلی از کسب و کار های خرد وکلان در حال انجام آن هستند مثلا شما اگر صاحب یک کافی شاپ باشید من تضمین می کنم با رعایت درست تکنیک های بازاریابی در شبکه های اجتماعی در کمتر از 3 ماه فروش شما فقط از طریق تبلیغات در تلگرام ؛ اینستاگرام و… 2 برابر خواهد شد.

  3. با سلام و عرض ادب
    آیا امکان اضافه کردن مخاطبین توسط مدیر یا مدیران کانال تلگرام مثل ایجاد کننده تلگرام وجود دارد؟

    لطفاً راهنمایی فرمائید

    • باسلام؛
      اضافه کردن عضو دستی در کانال تا لحظه ایی که این کامنت را می نویسم و اطلاعات من است کلا سقف ۲۰۰ نفری دارد و بعد از اد کردن این تعداد نه شما و نه هیچ مدیر دیگری این قابلیت را ندارد که عضو جدید به صورت دستی اضافه نماید. البته تاکید می کنم به دلیل تغییرات ریزی که در تلگرام گاهاً ایجاد می شود شاید این عدد یا حالت دست خوش تغییراتی شده باشد.

      • سلام جناب آقای گوگانی
        با تشکر از جواب شما
        این قابلیت در تلگرام و جود دارد که برای یک کانال ایجاد شده چندین مدیر ایجاد کرد، ولی این مدیران مثل ایجاد کنند کانال نمی توانند به کانال به صورت گروهی و یکجا مخاطبان خودشان را اضافه کنند.
        آیا شما ترفندی برای این کار بلد هستین؟

        باتشکر از سایت سرشار از مطالب خواندنی و خوبتان.
        من حداقل هفته ای یکبار از سایتتان دیدن می کنم.

        • سلام؛
          بله ؛ متاسفانه یا خوشبختانه به غیر از ایجاد کننده کانال هیچ فرد دیگری دسترسی برای اضافه کردن عضو جدید ندارد ؛ عموما مدیران دیگر کانال بیشتر در زمینه مدیریت محتوا تعریف می شوند.
          البته به طور کلی توصیه می کنم به جای تمرکز بر اضافه کردن دستی کاربران به فکر ترفندهایی باشید که کاربران خود عضو کانال شما شوند.

  4. سلام !
    لینک دانلود ایمیل نمیشه ، لطفا بررسی کنید !
    با تشکر

    • سلام دوست من؛
      متاسفانه مدت کوتاهی پنل ارسال ایمیل از دسترس خارج شده بود. بررسی شد و اکنون مشکلی نیست.لطفا مجددا اقدام نمایید.

  5. سلام
    مهندس افزونه دریافت ایمیلتون چیه ؟
    خیلی دنبال این افزونه گشتم ولی پیدا نکردم
    میشه برام ایمیل کنید ؟

    • سلام دوست عزیز؛
      ما برای مدیریت ایمیل ها از افزونه استفاده نمی کنیم بلکه از پنل های تخصصی ایمیل مارکتینگ استفاده می کنیم. به شما هم توصیه می کنم به دلیل اهمیت ویژه ایمیل مارکتینگ یک پنل مناسب را برای این کار انتخاب نمایید.

  6. باسلام من هرچی روی باکس میزنم دانلود نمیشه

    • باسلام؛
      ابتدا در فیلد ایمیل خود را وارد نمایید و با تایید ایمیل لینک دانلود کتاب را در ایمیل خود دریافت نمایید.

  7. سلام کتابتان دانلود نمیشود

  8. سلام
    ما میتونیم در حوضه ی تبلیغات در تلگرام با شما دوستان همکاری کنیم

  9. سلام خدمت مدیر
    آموزش خوب بود مرسی

  10. سلام.
    ببخشیدمن ایمیل خودم رو وارد میکنم ولی بعد ازدریافت پیام “همین الان رایگان دانلود کن” هیچ لینکی برای ایمیلم فرستاده نمیشه

  11. سلام حرف نداشت عالی بود.

  12. سلام ایمیل رو وارد می کنم ولی لینک دانلود برام نمیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.