کتاب صوتی انفجار با دست خالی | کمپین موفق

کتاب انفجار با دست خالی! یک دستور العمل جامع و متفاوت است که ویژگی های یک کسب‌وکار موفق را به روش کمپین تبلیغاتی نشان می دهد. در این کتاب هشت اصل حیاتی موفقیت و نحوه دستیابی به آن‌ها دقیقا توضیح داده شده است و به جای پرداختن به تئوری های تکراری به گام‌های عملی مطابق با بازار ایران اشاره شده که می توانید سریعا مورد استفاده قرار دهید. در پایان این کتاب شما قادر خواهید بود با ایجاد و مدیریت یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و پایدار کسب‌وکار خود را متحول کنید.و امروز کتاب انفجار با دست خالی! یک دستور العمل جامع و متفاوت است که ویژگی های یک کسب‌وکار موفق را به روش کمپین تبلیغاتی نشان می دهد. در این کتاب هشت اصل حیاتی موفقیت و نحوه دستیابی به آن‌ها دقیقا توضیح داده شده است و به جای پرداختن به تئوری های تکراری به گام‌های عملی مطابق با بازار ایران اشاره شده که می توانید سریعا مورد استفاده قرار دهید. در پایان این کتاب شما قادر خواهید بود با ایجاد و مدیریت یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و پایدار کسب‌وکار خود را متحول کنید.

 

راهنمای استفاده از کتاب
اول از همه بهتر است با خود صادق باشید که از دستورالعمل‌های این کتاب مثل صدها تکنیک و کتاب های دیگری که دیده و یا خوانده‌اید ساده عبور نکنید. ۸ دستور العمل کتاب انفجار با دست خالی! حاصل سال‌ها تجربه در بازار ایران است. در هنگام مطالعه کتاب سعی کنید ترتیب فصل ها را رعایت کنید یعنی ابتدا مطابق دستورالعمل فصل اول در پی طراحی استراتژي خود باشید و سپس با تکنیک‌های فصل های بعدی برنامه کمپین خود را به طور کامل برنامه‌ریزی نمایید. در پایان فصل های این کتاب یک پیوست-محرمانه بسیار مهم و کاربردی قرار داده شده است ، توصیه می کنم قبل از مطالعه دقیق سایر فصل‌ها سراغ پیوست-محرمانه نروید. این کتاب مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های پیوسته، ساده، عملی و قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در هر بازاری کسب‌و‌کار فوق‌العاده‌ای بسازید. پس شروع کنید.

 

shop-pic-01

شناسنامه محصول:

1- عنوان: کتاب صوتی انفجار با دست خالی | کمپین موفق

2- صاحب اثر: عماد گوگانی-علی کشاورز

3- مخاطب: تمام کسانی که بخواهند یک کسب و کار خود را با کمپین تبلیغاتی متحول کنند

4- حجم و فرمت: Mp3 | در حدود 350 مگابایت

5- دسترسی: دریافت آنی لینک دانلود به محض خرید

6- قیمت: هرچقدر که دوست دارید!

pay

 

موقتا امکان پرداخت غیرفعال می باشد.

 

سایر محصولات مغازه خوشحالی فروشی را از لینک زیر مشاهده نمایید:

www.emadg.com/happy

happy-cover

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

PSD تقویم دیواری سال 95 + یک ایده جالب برای کسب و کارها!

نوروز 95 فرارسیده و خیلی از شرکت ها در حال طراحی و چاپ تقویم های …

14 نظر

  1. جناب اقای گوگانی

    با سلام و احترام

    دانلود کتاب صوتی انفجار با دست خالی از قسمت خوشحالی فروشی شما که دیروز گرفتیم در حین دانلود قطع شد و امروز هم در این قسمت در قسمت پرداخت خطای 404 رخ می دهد . لطفا در صورت امکان لینک دانلود مستقیم را ارسال نمائید .

  2. با سلام ممنون بخاطر ایده مغازه خوشحالی فروشی واقعا لذت بخشه
    اما نمیشه چیزی ازش خرید پیغام زیر رو میده
    The requested URL /payment/pay-first.php was not found on this server.
    باید چیکار کرد؟

    • سلام؛
      بله متاسفانه در چند هفته اخیر به دلیل قطع سراسری خدمات سرویس دهنده و درگاه آنلاین(پی لاین) موقتا امکان تراکنش در مغازه خوشحالی فروشی وجود ندارد. انشاالله به زودی این مورد بر طرف خواهد شد.

  3. محمد حمله داری

    سلام
    بنده در همایش 26 مهر ماه ثبت نام کردم قرار بود که فایل صوتی کتاب را رایگان دریافت کنم ولی هنوز برایم ارسال نشده است

  4. باسلام….متاسفانه توی کادر مربوط به پرداخت ودریافت فایل پیام”موقتا امکان پرداخت قطع می باشد”نوشته شده…لطفا درصورت امکان آدرس لینک مستقیم دانلود رو به ایمیل حقیر ارسال بفرمایید….باتشکراز سایت بسیار مفید و کاربردی…وهمچنین دستمریزاد و آرزوی عاقبت به خیری فراوان

  5. سلام
    من فایل صوتی این کتاب به همراه چک لیست محرمانه رو نیاز دارم و هرچقدر هم که توی سایت شما و دیگر سایتا گشتم متاسفانه پیدا نکردم!!!
    میخواستم خواهش کنم یک لینک پرداخت ایجاد کنید تا بتونم این فایل ها رو دریافت کنم.
    راستی کمپین خوشحالیفروشی هم ایده خیلی جالبیه و از اونجایی که شماز قالب صحیفه وردپرس و ووکامرس استفاده میکنید میتونید با افزونه دونِیت ووکامرس هم اینکارو بکنید من برای سایت یکی از مشتریام همین کارو انجام دادم و خیلی هم راضی بودند و به صورت اتوماتیک به درگاه اصلیتون متصل میشه.
    در ضمن یه پیشنهادم دارم :
    گرچه اخذ نماد اعتماد اینروزا خیلی بالا و پایین داره ولی یه افرادی مثل شما باید این نماد رو به هر قیمتی بگیرند و توی سایتشون قرار بدن .
    ممنون از اینکه چنین سایت خوبی رو ایجاد کردید

    پ ن : من کتاب چاپی و یا صوتی (هر دو رو نمیخوام) رو نیاز دارم .

    • اسلام؛
      در جشنواره فروش نوروزی, تیراژ آخر کتاب به صورت کامل تمام شده است و تا 20 فروردین تجدید چاپ خواهد شد. به همین دلیل امکان خرید کتاب در سایت موقتاً “ناموجود” لحاظ شده است. در مورد نسخه صوتی در حال تدارک یک عیدانه از 1 فروردین تا 13 فروردین هستیم, در صورت نهایی شدن این عیدانه می توانید طبق برنامه ریزی انجام شده به صورت رایگان به نسخه صوتی کتاب دسترسی داشته باشید.
      بحث اخذ نماد با توجه سیاست های سایت در حال پیگیری می باشد, ممنون از دقت و دلسوزی شما.
      40 ابزار حرفه ای ها و سایر بخش های دوره جامع طراحی کمپین تبلیغاتی به صورت مجزا ارائه نمی شود و کلیه آموزش ها به صورت یک پکیج جامع ارائه شده است. شما با شرکت در این دوره جامع علاوه بر دریافت رایگان کتاب و یک محصول دیگر به دلخواه خود می توانید از 2 جلسه مشاوره رایگان نیز استفاده نمایید.

      باتشکر فراوان

  6. محسن محمدی

    سلام و درود بر شما که لبخند رو به لبای همه هدیه میکنید.
    ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میتونم این کتاب رو دانلود کنم

  7. محمدرضا کسائیان

    سلام
    ممنون که سفیر صلابتید و همواره در عین سلامت خدمت رسانی خواهید کرد.
    در بخش کتاب صوتی
    فصل یک چهار و پنج دالود و پخش نمیشه
    لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.