کسب درآمد با تلگرام از رویا تا واقعیت؟!

به خوبی به یاد دارم که وقتی که کتاب رایگان 8 ترفند بازاریابی در تلگرام را می نوشتم, کنجکاو شدم که در سایر سایت ها چه نظراتی در این زمینه وجود دارد با کمی جستجو دیدم که حتی به اندازه انگشتان یک دست هم مطلب یا نظری در مورد کسب درآمد در تلگرام وجود ندارد. مدت ها از آن کتاب که رکورد دار دانلود در 48 ساعت اول هم شد می گذرد و حالا که در حال آماده شدن برای وبینار روش های تضمینی کسب درآمد با تلگرام و اینستاگرام هستم مجدداً جستجوی قدیمی را تکرار کردم و با تعجب دیدم که صدها و شاید هزاران مطلب زرد در این زمینه نوشته شده است.

کاری به این ندارم که در نیمی از همین جستجوها کتاب خودم را یافتم که حتی به صورت پولی! در بعضی سایت ها ارائه شده است!! اما برایم جالب بود که موجی که تلگرام و بحث سوآوری آن ایجاد کرده است همه را در مدت کوتاهی درگیر کرده است.

آیا واقعاً می شود از اینستاگرام یا تلگرام کسب درآمد کرد؟

اگر بخواهم در کلمه بگویم جواب من “بله” است اما اگر بخواهم جواب را بیشتر توصیف کنم باید بگویم امروز با روش های تکراری و راه هایی که صدها نفر قبل شما رفته اند جواب خیلی هم “بله” نیست! حقیقت این است که به فکر یک شب پولدار شدن نباشید… بودند کسانی که یک شب راه 10 سال را رفته باشند اما آنها یک استثناء هستند پس به تلگرام هم مثل هر کسب و کار دیگری واقعی نگاه کنید؛ کسب و کاری که ایده می خواهد , سرمایه (هرچند حداقلی) لازم دارد ؛ تیم مناسب باید ساخت و از همه مهمتر در زمان مناسبی باید شروع به کار کرد.پس دوستانه 2 توصیه می کنم:

اول اینکه: گول تبلیغات زرد را نخورید؛ تبلیغاتی که عکس های ساختگی از حساب های بانکی را در سایت خود می گذارند و مدعی هستند شما هم می توانید چند روزه به پول های بزرگ برسید؛ منطقی باشید: اگه قرار بود یکی به من یه راهی نشون بده و بگه این راه رو برو، آخرش به یه چمدون پُر از پول میرسی… بدون اینکه وقت و انرژی براش بزاری…. قطعاً من فقط خودم این راه رو میرفتم … به هیچ نفر دومی هم نمیگفتم!

دوم اینکه: همیشه خود را به روزکنید وب و فضای مجازی همیشه در حال پیشرفت است و پرچم دار بودن در این حوزه نیازمند به روز شدن دانش شماست, علم خود را در بخش های مختلف به زور نگه دارید سئو یاد بگیرید ؛ تبلیغ نویسی را بشناسید و از همه مهتر اگر اول راه هستید مسیر را درست انتخاب کنید.

هنوز از ظرفیت های تلگرام خبر ندارید؟ پس بهتر است بدانید:

  • آیا می دانید پیش بینی می شود که بیش از ۱۰۰ هزار کانال ایرانی در تلگرام فعال باشد؟
  • شگفت انگیز است وقتی بفهمید که در طول یک شبانه روز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مطلب در تلگرام تولید می شود!
  • به طور متوسط هر مطلب حدود ۵۰۰ هزار بار در روز دیده می شود
  • در اینستاگرام بسیاری از صفحات در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از دو تا سه هزار کامنت به خود اختصاص می دهند
  • آیا می توانیم از ۴۰ میلیون گوشی هوشمند و۴۰ میلیون کاربر در این فضا صرف نظر کنیم؟
  • آیا جای شما خالی نیست؟

ایده های قدیمی را فراموش کنید می خواهم تکنیک های جدیدی را فاش کنم

هنوز هم در بسیاری از آموزش ها می بینم که نکات کتاب 8 ترفند بازاریابی با تلگرام من را آموزش می دهند و بسیاری هم از این تکنیک ها به درآمدهای بالایی رسیده اند اما قصد دارم تا پایان همین ماه در یک وبینار آنلاین درباره روش های بسیار جدید در بازاریابی تلگرامی آموزش متفاوتی ارائه کنم, روش های که با آن بتوانید ماهیانه حداقل 2 میلیون تومان درآمد داشته باشید. کلیه مطالب این وبینار حاصل تجربه مستقیم خودم و همکارانم می باشد و تمام مطالب 100% عملی و تست شده است.

slidemarketing-telegram-instagram

مشاهده صفحه آموزش روش های تضمینی کسب درآمد با تلگرام و اینستاگرام

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

فیلم: فتوشاپ زنده! ایده ویروسی جالب از کمپین تبلیغاتی Adobe

در ویدیوی ویروسی زیر ایده جالب شرکت Adobe را می بینید که به صورت زنده و …

3 نظر

  1. مثل همیشه عالی و کاربردی

  2. ممنون مقالات و مطالب بسیار زیبا و عالی دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.