روز پنجم: چگونه به صفحه اول گوگل بیاییم؟

“جک کنفیلد” نویسنده کتاب “سوپ مرغ برای روح بشر” در یکی از سمینارهای خود یک اسکناس 100 دلاری در دست می گیرد و می پرسد: “چه کسی این اسکناس 100 دلاری را می خواهد؟” بدون استثنا اکثر حاضرین دست‌شان را بالا می برند، بعضی ها با حرارت دست‌شان را تکان می دهند، بعضی‌ها داد می زنند “من می خوام” یا “بدش به من” اما او همانجا آرام می ایستد و اسکناس را در دست نگه می دارد تا بالاخره یک نفر بلند می شود و آن را می گیرد. فرد خوشبخت چه کار کرد که دیگران نکردند؟ به خودش زحمت داد و بلند شد، از دیگران جلو زد و کاری که لازم بود برای به دست آوردن اسکناس انجام دهد، انجام داد. این دقیقا همان کاری است که شما برای موفقیت کمپین خود باید انجام دهید و تلاش کنید تا همیشه جلوتر از دیگران در دسترس مخاطبان هدف خود باشید.
سئو یعنی همین بلند شدن و اول بودن در صفحات گوگلی که اسکناس های 100 دلاری هر لحظه در حال جستجوی در آن هستند. از نگاه علمی‌تر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر SEO روشی برای ارتقاء وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده‌هایی است که از موتورهای جستجو دریافت می شوند در این روش ما باید از اینکه ساختار وب سایتمان به سادگی و راحتی برای موتورهای جستجوگر قابل فهم است اطمینان حاصل کنیم.

آنچه در روز چهارم گذشت…

می خواستیم مردم درباره ما حرف بزنند، می خواستیم سوژه‌ای از کسب و کار خود را خلق کنیم تا عین یک بمب دیده شود و بین کاربران به اشتراک گذاشته شود. می خواستیم کاری کنیم تا بعد از کمپین نیز تبلیغات ما اثر بخش باشد، ویژگی های بازاریابی ویروسی را همراه با ارائه چند راه‌کار کاربردی مرور کردیم تا در نگارش برنامه کمپین خود حتما اصول مسری بودن تبلیغات را لحاظ کنیم.

بخش1: اجرای موفق این ایده می تواند ماهیانه بیش از 100 میلیون تومان سود داشته باشد

دانلود بخش اول

بخش2:آموزش رسیدن به صفحه اول گوگل, مهارت حیاتی برای یک کمپین تبلیغاتی آنلاین

دانلود بخش دوم

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز دهم: در واقعیت هم فریاد بزنید+3 ایده غیر وب

پسرک جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت: فردا به كنار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.