معرفی هفته: کتاب قانون کار | نویسنده: وحید حاجی زاده

امروز قصد دارم تا کتاب متفاوتی را در حوزه روابط کار از بعد حقوقی معرفی کنم؛ تا امروز بیشتر معرفی های بخش کتاب بازاریابی را به حوزه های مستقیم بازاریابی اختصاص دادیم و سعی کردیم از نگاه مارکت و مهارت های کسب و کار قدم های موثری را برداریم. اما امروز می خواهم از نگاه زیر ساخت های یک کسب و کار با شما صحبت کنم, زیر ساخت ها شامل ثبت برند ؛ سخت افزار ؛  تامین منابع مالی و مسائل مربوط به قانون کار می شود.

کتاب قانون کار | پیش گیری بهتر از درمان!

کتاب قانون کار نوشته وحید حاجی زاده یکی از کتاب های روان و البته لازم برای هر کسب و کار بیش از 3 نفر است. اگر شما هم در روابط بین کارفرما و کارگر ؛ بیمه و مالیات و کلیه مسائل حقوقی یک کسب و کار با چالش و سوالاتی روبرو شده اید بهتر است همیشه یک منبع کامل را در محل شرکت خود داشته باشید تا از اتفاقات و جرائم سنگین حقوقی پیشگیری کنید.

در این کتاب به صورت جزء به  جزء ماده و تبصره های حقوقی به تفکیک و تفسیر بیان می شود  تا هرآنچه که قانون گذار آن را پیش بینی کرده برای شما گویا باشد. به عنوان مثال در فصل اول این کتاب می خوانیم:

ماده۶- بر اساس بند چهار اصل چهل و سوم و بند شش اصل دوم و اصول نوزدهم ، بیستم و بیست و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، اجبار افراد به کار معین و بهره کشی از دیگری ممنوع و مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ ، نژاد ، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود و همه افراد اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و هر کس حق دارد شغلی را که به آن مایل است و مخالف اسلام و مصالح عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند

 

وحید حاجی زاده
وحید حاجی زاده

درباره نویسنده:

وحید حاجی زاده نویسنده و مولف کتاب قانون کار در نظم حقوقی کنونی است که به عنوان مشاور ارشد حوزه روابط کار عموم سازمانهای شاخص با بیش از ده سال فعالیت مشاوره ای در حوزه های قانون کار، امور قراردادها، منابع انسانی، و مسئولیتهای حقوقی مدیران در کسب و کارهای گوناگون داشته است . علاوه بر این تدریس و  سخنرانی در ده ها همایش و کنفرانس از رزومه های بارز حاجی زاده میباشد.

دانلود کتاب:

برای خرید نس خه چاپی این کتاب باید از طریق موسسه قانون گستر اقدام نمایید, معرفی کلی فصل  های کتاب نیز در سایت شخصی وحید حاجی زاده (vahidhajizadeh.com) قابل مشاهده و مطالعه می باشد. در صورت نیاز به دریافت فصل نمونه از لینک زیر اقدام نمایید:

دانلود کتاب قانون کار

 

 

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

ایده های میلیون دلاری برای کسب درآمد در منزل | معرفی وبینار

در وبینار 8 راه خلاقانه کسب درآمد در منزل به چه نکاتی خواهم پرداخت؟ چه …

2 نظر

  1. شما مطمئنید همه ی دستهای خالی قدرت منفجر کردن دارن؟نمیگم حرف شما اشتباست ولی من ماههاست دارم دوندگی میکنم اما هنوز اندر خم یک کوچه ام…فکر میکردم دلیلش نداشتن سرمایه ست اما بعد اومدن تو همایش توانمندسازی مدیران به خودم گفتم شاید اینه که راهنمای خوبی ندارم…متاسفانه درحال حاضر هم نمیتونم هزینه های مشاور و راهنما رو پرداخت کنم..پس من و دستهای خالیم فقط میتونیم منتظر معجزه باشیم…وتنها ایمان قلبیم به اینکه میتونم یکی از بهترینها باشم باعث میشه که نخوام عقب نشینی کنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.