راهنمای انتخاب دامنه | آموزش صوتی رازهای نام دامنه مناسب

می خواهم امروز آموزش صوتی و بسیار مهمی را از نکات انتخاب دامنه مناسب را با شما به اشتراک بگذارم, صمیمانه به شما توصیه می کنم در انتخاب نام برند خود سهل انگاری نکنید و با وسواس زیاد به فکر یک دامنه مناسب باشید. دامنه شما ماندگارترین بخش کسب و کار شما خواهد بود و تعویض آن بهاء سنگینی را برای شما به همراه خواهد داشت.
اگر برای راه اندازی سایت خود برنامه ریزی بلند مدت کرده اید و هدف های بزرگی را در سر دارید. اطمینان داشته باشید که انتخاب دامنه مناسب قدم حیاتی در موفقیت استارتاپ شما است.همانطور که گفتم بعد از شروع کار در آینده دور یا نزدیک شما می توانید در همه قسمت های وب سایت خود نظیر: هاستینگ , CMS , سیاست های کلان و…. تحولاتی را ایجاد کنید. اما بدانید که دامنه شما دیگر قابل تغییر نیست.

با این توضیح به سراغ فایل صوتی حدوداً 10 دقیقه زیر بروید و نکات مطرح شده در این آموزش را به دقت بررسی کنید, امیدوارم بهترین انتخاب را برای نام دامنه خود داشته باشید.

فایل صوتی: انتخاب دامنه مناسب

guide-to-choosing-domain

درباره‌ی عماد گوگانی

انگار همین دیروز بود... تابستان سال 86 که شروع حرفه ایی من در کار طراحی سایت و خدمات تحت وب بود و امروز توسعه بیش از 600 وب سایت ؛ برنامه ریزی حدود 10 کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق و در نهایت نوشتن اولین کتاب تخصصی بازاریابی اینترنتی با نام انفجار با دست خالی.

همچنین ببینید

روز دهم: در واقعیت هم فریاد بزنید+3 ایده غیر وب

پسرک جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت: فردا به كنار …

یک نظر

  1. واقعا ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.